Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: چرا تا صحبت از فسادهای میلیارد دلاری به میان آمد دلواپسان برآشفته شدند؟ اگر این سخنان به ناحق هم زده شده باشد پاسخ آن فرار رو به جلو نیست. این آشفتگی به دلیل عبور از کدام خط قرمز است؟!

محمد علی محمدی در خصوص پخش شب نامه و هجمه های اخیر تندرو ها علیه رئیس جمهور به خبرنگار ایمنا گفت: تمامیت طلبان به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس یازدهم و خالی بودن دستشان برای انتخابات، دست به جنجال آفرینی زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور چه سخنانی را در شهر یزد به زبان آورد که نباید مطرح می شد؟ کجای این حرف که "باید به فساد های میلیارد دلاری نیز رسیدگی شود" برای کشور حاشیه ساز است؟

وی افزود: کجای این سخن رئیس جمهور کاربرد انتخاباتی دارد که اینگونه تمامیت طلبان را برآشفته کرده است؟! سوال من این است که اگر قوه قضائیه به جرم های میلیارد تومانی رسیدگی می کند به این معنی است که در کشور ما فساد میلیارد دلاری وجود ندارد؟ اگر وجود ندارد به مردم اعلام کنید و اگر وجود دارد به آن رسیدگی کنید. به چه دلیلی به سخنان رئیس جمهور برچسب دوقطبی سازی می زنید؟ اینکه بگوییم با فساد مبارزه کنید دوقطبی سازی است؟ اگرهم دو قطبی ایجاد کنند، قطعا یک قطب آن مفسدین هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: چرا تا صحبت از فسادهای میلیارد دلاری به میان آمد دلواپسان برآشفته شدند؟! اگر این سخنان به ناحق هم زده شده باشد پاسخ آن فرار رو به جلو نیست. شما که اهل فلسفه و منطق هستید در حضور مردم به آن ها بگویید در کشور فساد میلیارد دلاری وجود ندارد. این آشفتگی به دلیل عبور از کدام خط قرمز است؟! 

محمدی با اشاره به پخش شب نامه علیه رئیس جمهور در مجلس گفت: آیا این عمل دو قطبی سازی است یا سخنان رئیس جمهور؟ آیا شان مجلس که افراد بزرگی مانند مقام معظم رهبری بر صندلی آن تکیه زده اند این است که شما در آن علیه رئیس جمهور کشور شب نامه پخش کنید؟! چرا وقتی حرف حقی از زبان کسی خارج می شود، به جای پاسخگویی می خواهید صدایش را خفه کنید؟! رئیس جمهور  خطاب به دادستان ها و قضات شریف کشور گفته اند به فسادی که در هر دو جناح وجود دارد رسیدگی کنید. کجای این حرف کارکرد انتخاباتی دارد؟

وی تصریح کرد: چرا عالی ترین مرجع در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مختلف باید علیه عالی ترین مقام اجرایی کشور موضع گیری کرده و وی را به دادن شعار تبلیغاتی محکوم کند؟! 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید به این نکته که فتنه ۹۸ یک جنجال رسانه ای بود و امروز زمان آغاز آن است، گفت: جنجال سازی ها به این دلیل است که این افراد باید با دستان خالی در انتخابات شرکت کنند. مردم به یک ایده، فکر و روش رای می دهند که این افراد از هیچ کدام بهره نبرده اند.

محمدی افزود: پاسخ حرف حق، انگ زدن نیست. آیا روش حضرت علی (ع) این بود؟ آِیا حضرت هر منتقدی را به حاشیه سازی متهم می کرد یا با روی باز به انتقادات او پاسخ می داد؟ رئیس جمهور از شما در خواست کرد به فسادهای دانه درشت نیز رسیدگی کنید و چون پاسخی ندارید وی را به حاشیه سازی متهم می کنید. چرا از پاسخگویی می ترسید؟

وی با اشاره به سخنان غلامحسین کرباسچی مبنی بر اینکه رئیس جمهور به دلیل شعارهای منتقدان عصبانی شد و علیه قوه قضائیه موضع گرفت، گفت: این چه حرفی است که آقای کرباسچی زده اند؟ اگر آستانه تحمل یک رئیس جمهور تا این اندازه پایین است که تحت تاثیر شعار های مردم موضوعی را بیان کند، چرا در انتخابات گذشته پشت سر او قرار گرفتید؟ من امیدوارم آقای کرباسچی این گفته را تکذیب کند.

کد خبر 396758

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس جمهور دولت مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 غلامحسین کرباسچی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد

رئیس‌جمهور فرانسه امروز – پنجشنبه – ضمن هشدار نسبت به «احتمال مرگ اروپا»، تاکید کرد که این قاره در «نقطه بحرانی» قرار دارد و جهت مقابله با رقبای جهان باید اقدامات بیشتری انجام داد.

به گزارش ایسنا، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنرانی در دانشگاه سوربُن فرانسه واقع در پاریس، پایتخت این کشور بیان کرد: «خطری مبنی بر مرگ اروپا وجود دارد. اروپا در نقطه بحرانی قرار دارد و در مقابل رقبایی که با سرعت بالا در حال تجدید تسلیحات هستند، باید اقدامات بیشتری انجام دهد.»

خبرگزاری فرانسه به نقل از رئیس‌جمهور این کشور نوشت: «اروپا احتمال دارد بمیرد و این فقط به انتخاب‌های ما بستگی دارد.»

وی افزود: «در شرایطی که قوانین تجارت آزاد جهانی توسط رقبای اصلی به چالش کشیده شده است، خطر عقب ماندن به لحاظ اقتصادی برای اروپا وجود دارد و باید الگوی رشد خود را بازنگری کند.»

ماکرون ۴۶ ساله که همچنان سه سال از دومین و آخرین دوره‌اش در ریاست‌جمهوری باقی می‌ماند، گفت: «در دنیایی که قوانین بازی تغییر کرده است، اروپا در برابر خطراتی که در جهان مواجه می‌شود، مسلح نیست.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه سخنرانی‌اش صراحتا هشدار داد: «طی یک دهه آینده، خطر تضعیف اروپا یا حتی سقوط آن بسیار زیاد است. از اروپا می‌خواهیم از یک اقلیت راهبردی بیرون بیاید؛ مسئله‌ای که او را بیش از اندازه به انرژی روسیه و در حوزه امنیت به ایالات متحده وابسته کرده است.»

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • سفر به قلب سریلانکا
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است