Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست از سلسله نشست های فلسفه سیاسی و دولت کارآمد با عنوان «کارآمدی دولت در نسبت با نظریه دولت اسلامی» با ارائه محمدعلی فتح اللهی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

دبیری علمی این نشست برعهده محسن جبارنژاد است.

این نشست امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۲:۳۰ در قم، پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، طبقه اول، پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4771949

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دولت اسلامی نشست علمی کنفرانس بین المللی فلسفه وحدت اسلامی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی خانه اندیشمندان علوم انسانی معرفی کتاب نقد کتاب علامه طباطبایی مجمع عالی حکمت اسلامی آیت الله جوادی آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین و مدرسه مطالعات دیالوگ باشگاه اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» نوشته سید محمدهادی گرامی برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر مؤلف اثر، سید محمد هادی گرامی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مهدی فدایی مهربانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و احمد بستانی، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی حضور دارند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083717 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین