Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@05:24:22 GMT

«رویای کوچه وحشت» در کتابفروشی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۵۱۰

«رویای کوچه وحشت» در کتابفروشی‌ها

رویای کوچه وحشت همانطور که از نامش برمی آید داستانی در ژانر وحشت برای کودکان است. گلدره نام قهرمان پانزده‌ساله داستان است که به دلیل مشکلات مالی پدرش در خانه یکی از اقوام زندگی می کنند و با سختی‌هایی روبروست. پدربزرگش مرحوم شده و خانه ای دارد که در کوچه به قول مردم عادی اجنه قرار گرفته، آنها قصد دارند با فروش آن خانه محلی برای زندگی خود تهیه کنند ولی این امر ممکن نمی شود و خود ناچار به خانه پدربزرگ نقل مکان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهین منتظری داستان رویای کوچه وحشت را در بیست و سه فصل و همراه با قهرمانی گلدانه، برزو؛ پدرش، مهربانو؛ دایه پدرش، جن هایی در جسد کبوترها و زن رمال و دیگران و از زاویه دید سوم شخص برای مخاطب نوجوان خود روایت می‌کند.

داستان بلند رویای کوچه وحشت به نویسندگی مهین منتظری‌رودبارکی و ویرایش اختر آقاجونی در ۳۱۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه در گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (کتاب‌های پرنده آبی) تولید شده و به بازار کتاب آمده است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1320964

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معرفی کتاب بازار کتاب کتاب حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا قوه قضاییه باشگاه پرسپولیس آلودگی هوا زلزله استان لرستان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد

شهرکتاب بهشتی، یکی‌ از کتابفروشی‌های پرمخاطب و مرکزی تهران‌، به‌‌دلیل افزایش بهای اجاره ملک تعطیل شد. این خبر تأسف‌باری بود که روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه، توسط روابط‌عمومی این شهرکتاب برای رسانه‌ها ارسال شد. خبری که نگاهی به پیشینه آن در تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، تأسف عمیق‌تری را برمی‌انگیزد.   نرگس کیانی خبرنگار هم میهن در گزارشی از تعطیلی کتابفروسی شهر کتاب بهشتی نوشت: هنگامی که جمعی از ناشران و کتابفروشان در واکنش به تعطیلی شهرکتاب بهشتی که در مِلک فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی قرار دارد، در نامه‌ای خواستار جلوگیری از تعطیلی این واحد فرهنگی شدند.   نامه‌ای که به‌ظاهر بی‌فایده بود و مساعدت غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی را به همراه نداشت و به تعطیلی همیشگی شهرکتاب بهشتی انجامید؛   اتفاقی که روابط‌عمومی شهرکتاب بهشتی درباره آن چنین توضیح داده است: «در گزارش سالانه شهرکتاب آمده است که در سال ۱۴۰۳، چهار شعبه جدید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب در اردبیل، تربت‌جام، کافه زیبا و یزد اضافه شده است،   اما شیرینی راه‌اندازی چهار فروشگاه خوب و بزرگ جمعاً به مساحت تقریبی ۱۷۰۰ مترمربع، با تعطیلی شهرکتاب بهشتی تهران و انتقال به محل دیگری، کام مدیران شهرکتاب را تلخ کرده است. به‌ویژه آن‌که شهرکتاب بهشتی تهران مجموعه‌ای موفق، کامل و روزآمد با شبکه‌های اجتماعی فعال و خلاق برای ترویج کتابخوانی و نیز کافه‌‌کتابی آرام و دوست‌داشتنی‌ بوده است.»   در این متن علت تعطیلی شهرکتاب بهشتی، افزایش بهای اجاره ملک اعلام شده و از موجر هم بابت همراهی خود طی دوسال گذشته و عدم‌افزایش مبلغ اجاره متناسب با قیمت‌های روز منطقه، سپاسگزاری شده است. در پایان نیز ابراز امیدواری شده است هرچه زودتر شهرکتاب بهشتی در محل جدید به فعالیت خود ادامه دهد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از مهدیشهر
  • رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر؛ بهشتی تعطیل شد
  • خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد
  • روایتی از قرینه ترین کوچه پایتخت
  • (ویدئو) خواستگاری از روناکِ «ن خ» در کوچه
  • (عکس) تبریک متفاوت رضا گلزار برای تولد پدرش
  • ورود «شهر شکل‌ها ۲» به کتابفروشی‌ها
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • «هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده» به کتابفروشی‌ها آمد