Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا "جنین آنیز" را به عنوان رئیس‌جمهوری موقت بولیوی به رسمیت شناخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از استعفای اوو مورالس در پی اعتراضات چند هفته‌ای در بولیوی، آمریکا "جنین آنیز"، معاون رئیس سنای این کشور آمریکای لاتین را به عنوان رئیس‌جمهوری موقت بولیوی به رسمیت شناخت.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "آمریکا از تصمیم سناتور بولیویایی، جنین آنیز برای به دست گرفتن ریاست جمهوری موقت بولیوی و رهبری ملت این کشور تا انتقال دموکراتیک قدرت استقبال می‌کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنیز ۵۲ ساله و معاون رئیس سنای بولیوی روز سه شنبه به عنوان رئیس جمهوری موقت این کشور سوگند یاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز در این کشور ممنوع شد

متا به‌دلیل حکم قضایی ترکیه، به‌زودی اپلیکیشن تردز را موقتاً در این کشور تعطیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، متا مجور است به‌دستور سازمان رقابت بازار ترکیه، فعالیت‌های تردز را از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌طور موقت در این کشور متوقف کند.

اتهام واردشده به متا از طرف ترکیه، جدیدترین درگیری حقوقی از مجموعه‌چالش‌های این شرکت محسوب می‌شود. اتحادیه‌ی اروپا قبلاً متا را به‌دلیل نقض قوانین GDPR در واتساپ، ۲۶۷ میلیون دلار جریمه کرده بود.

ترکیه در سال ۲۰۲۲ به‌دلیل ادغام داده‌های کاربران فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ، جریمه‌ای ۱۸٫۶ میلیون دلاری برای متا در نظر گرفت. سازمان رقابت بازار ترکیه در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) اعلام کرد متا در صورت رعایت‌نکردن دستور قبلی، روزانه ۱۶۰ هزار دلار جریمه خواهد شد.

مقامات ترکیه باور دارند پیامِ اطلاع‌رسانی‌ای که متا درباره شیوه‌های اشتراک‌گذاری داده‌ها به کاربران ارسال کرده، ناکافی و فاقد شفافیت است.

وضعیت کنونی متا و روش عملکرد تردز باعث شد غول رسانه‌های اجتماعی حداقل به‌طور موقت و تا زمان انجام مذاکرات و حل‌وفصل‌های قانونی مشکلات، تردز را در ترکیه تعطیل کند.

متا با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما با دستور تعطیلی موقت مخالفیم و باور داریم عملکردمان با همه‌ی الزامات قانونی ترکیه مطابقت دارد و به این حکم اعتراض خواهیم کرد. دستور سازمان رقابت بازار ترکیه چاره‌ای جز تعطیلی موقت تردز در این کشور باقی نمی‌گذارد. ما همچنان به تعامل سازنده با ترکیه ادامه خواهیم داد و امیدواریم به‌زودی تردز را دوباره برای مردم این کشور در دسترس قرار دهیم.»

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تردز در این کشور ممنوع شد