Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره طرح اقدام ملی مسکن که ثبت‌نام آن اخیراً از سوی دولت آغاز شده گفت:‌ اینکه دولت اعلام کند که قرار است 400 هزار واحد آن هم ظرف مدت 2 سال ساخته شود به هیچ وجه رافع نیازهای کشور نیست.

وی افزود: ما سالی 800 هزار واحد مسکونی جدید نیاز داریم؛ اگر با طرح اقدام ملی مسکن سالی 200 هزار خانه ساخته شود عملا در طول هر سال ما 600 هزار خانه کمبود خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ما از دولت انتظار ساخت مسکن نداریم، اما انتظار داریم که بستر  حضور بخش خصوصی را برای تولید مسکن فراهم کند.

رضایی‌کوچی گفت:‌ متأسفانه زمین در کشور گران است و دولت باید شرایطی را ایجاد کند تا این مشکل را رفع کرده و عملاً انبوه‌سازان و همچنین بخش خصوصی بتوانند از بافت فرسوده، زمین‌های دولتی و زمین‌های شهرهای جدید مورد استفاده قرار گیرد و عملاً‌ آن را به شهرها الحاق کند تا مشکل کمبود مسکن رفع شود.

وی گفت: قیمت زمین امروز در قیمت تمام شده مسکن بسیار بالاست و باید دولت با اتخاذ راهکارهای مناسب این موضوع را رفع کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ دولت نه در روستا و نه در شهر اقدام خاصی برای ساخت منازل انجام نداده است و عملا شرایط را به سمتی برده که ما دچار مشکلات عدیده‌ای در بخش مسکن کشور هستیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

وی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند، حتما عملیات و اقدام شدیدتر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم، ان‌شاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896191

دیگر خبرها

  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • تعطیلی یا انزوای خودخواسته؛ هماهنگی با دنیا را فدای چه کردند | کجای کره‌زمین پنج‌شنبه‌ تعطیل است؟
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد