Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@03:59:25 GMT

مینی بوس سرگردان وارد مدرسه دخترانه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۵۹۵

مینی بوس سرگردان وارد مدرسه دخترانه شد

عصر روز گذشته یک مینی بوس بدون راننده به دبستان دخترانه در هرمزگان ورود کرد. در این حادثه 5 دانش آموز مصدوم و یکی از آنهخا دچار شکستگی شد.

در حادثه ورود ناگهانی مینی‌بوس به دبستان دخترانه در کوی نیایش پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از این دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند و یک از آن‌ها دچار شکستگی دست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار نفر از این دانش‌آموزان پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند و یکی از دانش‌آموزان برای انجام عمل جراحی بستری شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در خصوص انتشار شایعه‌ای مبنی بر اینکه مینی‌بوس مذکور یکی از سرویس‌های مدارس شهرستان بندرعباس بوده است جوابیه‌ای را صادر کرده است که به شرح زیر است:

ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک مینی بوس عبوری در کنار خیابان و روربرو درب مدرسه دخترانه کوی نیایش در حالی برای خرید چند دقیقه‌ای از مغازه سوپر مارکت اقدام به توقف کرده که بعد از ترک ماشین خود، نه ترمز دستی را کشیده و نه آن را خاموش می کند و به داخل مغازه می رود. به دلایلی ازجمله دستکاری ماشین بوسیله فرزند راننده یا به دلیل سرازیری مسیر، مینی بوس شروع به حرکت می کند.

راننده بعد از حرکت مینی بوس در حالی خود را به آن می رساند که مینی بوس دارای شتاب حرکت، با چند سواری برخورد کرده و در اثر دستپاچگی راننده در ورود به مینی بوس، حرکت ماشین و عدم تعادل کافی، پدال گاز فشرده می شود و مینی بوس با شدت به درب بسته مدرسه برخورد کرده و پس از خرد کردن آن وارد مدرسه شده و به سکوی باغچه کنار درب مدرسه برخورد می کند.

در اثر این برخورد لاستیک مینی بوس کنده می شود و به تعدادی از دانش آموزان درون حیاط برخورد می کند. دراثر این برخورد پنج دانش آموز صدمه می بینند که با انتقال به بیمارستان، چهار نفر آنها به صورت سرپائی مداوا و مرخص می شوند و یک دانش آموز دیگر به علت شکستی دست در بیمارستان برای عمل جراحی در نوبت صبح فردا پنج شنبه ۲۳ آبان بستری می‌شود.

در حال حاظر این مینی بوس به پارکینگ پلیس انتقال یافته است و مراحل قانونی اخذ خسارت به دانش آموزان، درب مدرسه و خودروهای شخصی در جریان است.

برخلاف شایعه های ایجاد شده، این مینی بوس شخصی وعبوری بوده و ارتباطی به سرویس دانش آموزان نداشته است./رکنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد