Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن حسینی شاهرودی: در نشست عصر دیروز کمیسیون قرار بود وزیر کشور در جلسه حضور یابد و به پرسش‌های چند نماینده پاسخ دهد. بررسی لایحه حدف ۴ صفر از پول ملی و طرح مالیات بر عایدی مسکن از دیگر برنامه‌های مورد بررسی دیروز کمیسیون اقتصادی بود.

«سید حسن حسینی شاهرودی» ، در خصوص دستورکار نشست کمیسیون اقتصادی گفت:قرار بود وزیر کشور به سوالات آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه و سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر پاسخ دهد که به دلیل حضور نیافتن وزیر، این سوالات برابر با آیین نامه به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان بررسی چند ماده از طرح مالیات برعایدی مسکن در کمیسیون اقتصادی گفت: کلیات طرح پیشتر در کمیسیون اقتصادی مطرح و بررسی شده بود و دیروز هم چند ماده از آن مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی شاهرودی درباره لایحه حذف ۴صفر از پول ملی نیز تصریح کرد: این لایحه در کمیته پولی بانکی بررسی و تصویب شد اما در کمیسیون به تصویب نرسید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GBf برچسب ها: کمیسیون اقتصادی ، مجلس ، حذف 4 صفر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس حذف 4 صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق،۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشغال است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران