Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@14:38:46 GMT

منطقه اثر نیکی از آمریکا ندیده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۷۶۹

رئيس جمهور گفت: آمريكا هرگز به عنوان دوست ملت هاي منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و ما بايد اين ترديد را از اذهان بزدايم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئيس جمهور دركنفرانس وحدت اسلامي درتهران گفت : شديدترين فشار سياسي واقتصادي را امريكا در يكسال گذشته را بر كشور ما روا داشت.
اقاي روحاني گفت: از 13 ابان پارسال كه اخرين و شديدترين فشارها برمردم ما وارد شد يكسال گذشت و 13 امسال تمام شاخص هاي ما مي گويد كه وضع سياسي و اقتصادي ملت بزرگ ايران نسبت به پارسال رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس جمهور گفت: آمريكا هرگز به عنوان دوست ملت هاي منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و ما بايد اين ترديد را از ذهن جوان بزدايم.
آقاي روحاني افزود: امروز در منطقه ما و در دنيا اسلام هيچ كس ترديد ندارد كه در طول دهه هاي گذشته هيچ اثر نيكي را از استكبار جهاني و آمريكا در منطقه نديده اند، حداقل در اين سه دهه اخير هرچه جنگ، كشتار، خونريزي و اختلاف در منطقه بوده، منشاء آن آمريكا و رژيم صهيونيستي است.
وي همچنين گفت: از كشتار مردم افغانستان تا كشتار مردم عراق، كشتار مردم يمن و ايجاد اختلاف در كشورهاي مختلف اسلامي همه اينها از آثار توطئه هاي شوم آمريكا در منطقه بوده است.
رئيس جمهور تاكيد كرد: آنهايي كه مي گويند آمريكا مي تواند به عنوان راه و حل باشد، موردي را به نشان بدهند كه آمريكا در طول سال هاي گذشته به مردم كشوري و منطقه خدمت كرده و يا كدام كودتا، جنگ و اختلاف در منطقه خاورميانه بوده كه منشاء آن آمريكا و رژيم صهيونيستي نبوده است؟
آقاي روحاني تصريح كرد: اولين مسئله مهم در دنياي اسلام آن است كه اين ترديد را از ذهن نسل جوان بزدايم، چراكه آمريكا به عنوان دوست ملت ها و دوست منطقه و دوست مسلمانان نبوده و نخواهد بود.
وي افزود: همان هايي كه قبلا مي گفتند براي نجات مردم كويت به منطقه آمده ايم و يا مي گفتند براي ايجاد امنيت آبراه ها به منطقه آمديم، مي گفتند براي مبارزه با تروريسم، هواپيما و واحدهاي نظامي را به منطقه آورديم، امروز خيلي سريع و روشن مي گويند، هدف ما چاه هاي نفت سوريه است. روحاني ادامه داد: از اين بيان سريعتر از رژيم حاكم در كاخ سفيد نشنيده بوديم، اما مي دانستيم هدف آمريكا در منطقه نفت است و مي دانستيم هدف آمريكا در منطقه تاراج منابع مسلمانان است، اما هيچ وقت اين تعبير را نشنيده بوديم كه برخي از كشورها گاوه شيرده هستند و ما بايد از اين شير گاوه ها به نفع خودمان استفاده كنيم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روحانی کنفرانس وحدت امریکا منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مرکز استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه استقبال پرشوری از رئیس جمهور ایران اسلامی به عمل آوردند تا نشان دهند مردم دیار قومس همواره مهمان دوست هستند.

کد خبر 6081871

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی توافق جدید هسته‌ای با ایران
  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است