Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کارگاه آموزش دارت به کارکنان بانک صادرات شعبه سرپرستی استان هرمزگان با حضور رئیس انجمن دارت استان و جمعی از مدیران شعب بانک در سالن همایش شعبه سرپرستی بانک صادرات به درخواست مسئول و عضو شورای ورزشی بانک استان هرمزگان جهت تشکلیل تیم دارت کارکنان بانک صادرات استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ هاشم جعفری با اشاره به اینکه این دوره اولین کارگاه برای کارکنان بانک است، گفت : این دوره با استقبال بسیار خوب کارکنان و مدیران روبرو شده با وجود اینکه ساعت غیر کاری بود با اشتیاق فراوان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن دارت  بیان کرد : هدف از برگزاری این دوره آمادگی اولیه  و معرفی این رشته به  کارکنان بود.

وی ادامه داد : آموزش کلاس غالبا به صورت تئوری بود، چون کلاس به صورت فشرده بود، در انتها نیز تایم کوتاهی به صورت عملی انجام شد.

رئیس انجمن دارت افزود:  پتانسیل خوبی در بین افراد دیده شد و وظیفه انجمن است که از این پتانسیل ها بهترین استفاده را ببرد و در آموزش آنان کوشا باشد که در آینده ای نزدیک برنامه های خوبی نیز برای کارمندان و مدیران در دو بخش بانوان و آقایان برای کلاس های آموزشی و مسابقات در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است؛ عباس غیبی مسول ورزش بانک صادرات که عضو شورای مدیران ورزش های ساحلی نیز هستند از برنامه مسابقات کارکنان دولت در هفته بانکداری خبر داد.

در انتها نیز مسابقه ای دوستانه بین دو گروه خانم ها و آقایان به صورت مجزا برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید: بندرعباس میزبان مسابقات تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی شد سد سرنی تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود/اختصاص آب سد جهت تامین آب شرب، کشاورزی و تغذیه دشت ها در شهرستان میناب

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت کلاس های آموزشی برنا هرمزگان دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان