Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@21:59:04 GMT

بی توجهی به ایست پلیس در بستک حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۸۹۳

بی توجهی به ایست پلیس در بستک حادثه آفرید

خبرگزاری میزان- واژگون شدن خودرو حامل سیگار قاچاق به دلیل سرعت زیاد و بی توجهی راننده به ایست پلیس در شهرستان بستک یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 10:17 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۷۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  ماموران انتظامی شهرستان بستک با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق در محور "روستای گشان – دهنگ" مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران حین کنترل محور مزبور به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک دست نویس با ۲ سرنشین مظنون شده و دستور ایست دادند، اما راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس با افزودن بر سرعت خود از محل گریخت.

درعملیات تعقیب و گریز، ماموران به منظور متوقف کردن خودرو، ابتدا با شلیک چند تیر هوایی و سپس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کردند که در پی آن خودرو واژگون و راننده و سرنشین به بیرون پرتاب شدند.

پس از وقوع این حادثه، مصدومان سریعاً توسط اورژانس به بیمارستان "فارابی" شهرستان بستک منتقل شدند، اما یکی از آن‌ها به هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر نیز به علت شدت جراحات توسط بالگرد به بیمارستان شهید "محمدی" بندرعباس منتقل شد.

لازم به ذکر است، در بازرسی از خودرو، ۳۷۶ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد و همچنین در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد هر ۲ متهم دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایست پلیس تصادف متوقف کردن خودرو تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است

تین نیوز

استان اصفهان به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت تردد بالایی برخوردار است همچنین با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور داراست.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می گذرد و با توجه به موقعیت خاص آن، جایگاه ویژه ای از نظر حجم تردد و حضور مسافران نوروزی به خود اختصاص داده است.  

مطابق با اعلام پلیس راه استان اصفهان، ۷۰ درصد تصادفات فوت استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است.  

پلیس با ۲۵۰ تیم در طول شبانه روز جاده های استان را رصد می کند و با رانندگان متخلف برخورد قاطع می شود همچنین رانندگانی که موجب ایجاد خطر برای سایر کاربران جاده شده و مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند خودرو آنان به صورت موقت حداقل چهار ساعت یا بیشتر توقیف و پس از اخذ تعهد، آموزش و اعمال قانون امکان ادامه مسیر را خواهند داشت.  

مطابق با توصیه های پلیس راه استان اصفهان، رانندگان در حین رانندگی از هدفون استفاده ننمایند چرا که علاوه بر تخلف بوده ایمنی سفر را کاهش می دهد.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت