Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@03:05:04 GMT

زلاتان از MLS و لس‌آنجلس گلکسی خداحافظی کرد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۹۵۵

زلاتان از MLS و لس‌آنجلس گلکسی خداحافظی کرد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زلاتان ابراهیموویچ که این روزها گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره آینده‌اش صورت می‌گیرد، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، احتمال خروجش از MLS را قوت بخشید.

ابراهیموویچ که تا پایان ماه دسامبر (یک و ماه و نیم دیگر) با گلکسی قرارداد دارد، مورد توجه چند تیم ایتالیایی قرار گرفته که البته در میان آنها تنها بولونیا به صورت جدی برای عقد قرارداد با او دست به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میلان، ناپولی و منچستریونایتد هم به عنوان دیگر مشتریان این مهاجم 38 ساله سوئدی یاد شده است.

ابراهیموویچ که در 58 بازی‌اش برای گلکسی 53 گل زد، در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته بود اگر قرار باشد این تیم را ترک کند، به تیمی خواهد پیوست که شانس بردن جام داشته باشد، کاری که در فوتبال آمریکا موفق به انجامش نشد.

بیشتر بخوانید
افزایش احتمال ماندن ابراهیموویچ در MLS با دریافت پیشنهاد جدید از لس‌آنجلس گلکسی

او در صفحه شخصی خود نوشت: «من آمدم، دیدم و فتح کردم. لس‌آنجلس گلکسی از تو بابت اینکه باعث شدی بار دیگر احساس سرزندگی کنم، متشکرم. هواداران گلکسی! شما زلاتان را می‌خواستید من هم زلاتان را به شما دادم. قابلی نداشت. قصه ادامه داد... حالا بروید و بیس‌بال تماشا کنید.»

ابراهیموویچ سال 2018 از منچستریونایتد به گلکسی پیوست و با وجود تأثیر به سزایی که در ارتقای سطح بازی این تیم داشت، با آن موفق به کسب هیچ جامی نشد و امسال هم تیم با قبول شکست مقابل رقیب همشهری از صعود به مرحله نیمه نهایی مرحله پلی‌آف MLS بازماند.

256 43

کد خبر 1320990

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آمریکا حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران قوه قضاییه ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ زلزله آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی و استقرار الگو‌های پایدار امروز جوی پایدار همراه با افزایش دما در استان داریم.

او با بیان اینکه امروز دمای بیشینه در برخی مناطق استان به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد رسید، افزود: پایداری جو تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و تا روز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

نیکزادفر از وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه افزایش دما خواهیم داشت، اما از عصر یکشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم