Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی بعد از گذشت ۲ روز از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی اعلام آتش بش کرد. به گفته سخنگوی این جنبش رژیم صهیونیستی مجبور به پذرفتن شروط مقاومت فلسطین شد. تاریخ انتشار: 10:33 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۸۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، جنبش جهادی اسلامی غزه امروز پنجشنبه ۱۴ اکتبر (۲۳ آبان) پس از گذشت ۲ روز از درگیری‌های سنگین با رژیم صهیونیستی آتش بس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این درگیری‌ها دست کم ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.
مصعب البریم سخنگوی جهاد اسلامی گفت، آتش بس بر اساس لیستی از مطالبات گروه جهاد اسلامی در شب گذشته اعلام شد و رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت فلسطین شد.
این درگیری‌ها در اوایل روز سه شنبه بعد از ترور " بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جبش جهاد اسلامی در جریان عملیات هوایی نظامیان صهیونیستی در نوار غزه آغاز شد. جنبش جهاد اسلامی در حدود ۴۰۰ موشک به سمت مناطق صهیونیست نشین پرتاب کرد.   بیشتر بخوانید:  شهادت یک فرمانده جهاد اسلامی شهادت یک جوان فلسطینی در جنوب کرانه باختری با شلیک نظامیان صهیونیست
مقامات فلسطینی از شهادت ۳۴ فلسطینی در جریان درگیری‌ها ۲ روزه خبر داد که در میان شهدا یک پسربچه ۷ ساله و ۶ نفر از اعضای یک خانوداه وجود داشت.
آسوشیتدپرس نوشت، پرتاب موشک‌های جنبش اسلامی زندگی در جنوب سرزمین اشغالی را فلج کرده و آژیر‌های خطر مدارس را به تعطیلی کشانده و مردم را مجبور به ماندن در منازل کرد.
زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اواخر روز چهارشنبه ۳ شرط را برای پایان جنگ اعلام کرد. شرایط ذکر شده شامل پایان دادن به ترور‌های هدفمند، متوقف کردن تیراندازی نظامیان صهیونیستی به معترضان فلسطینی در تظاهرات هفتگی نوار غزه و برداشتن محاصره ۱۲ ساله اسرائیل هستند. 


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی شهادت فرمانده نظامیان صهیونیستی اعلام آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است

مقام معظم رهبری عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.   به گزارش ایسنا؛ مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.   مقام معظم رهبری خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.   در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.   وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است
  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد