Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه با مراسم غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) شهر ایلام با حضور عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «مراد جلیلیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و جمعی از کتابداران با نثار گل و قرائت فاتحه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام بابیان اینکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دین بزرگی بر گردن همه آحاد مردم و مسئولان دارند، اظهار کرد: آغاز برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با میثاق و تجدیدعهد با آرمان‌های بزرگ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حسن مطلع برنامه‌های این هفته است.

مراد جلیلیان تصریح کرد: در این روز و با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های بزرگ امام راحل و شهدا تجدیدعهد کرده و عهد می‌بندیم که در برابر مسئولیتی که داریم درراه آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بیش از گذشته گام برداشته و به وظایف خود در حوزه‌های فرهنگی به‌ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی عمل کنیم.

 

وی بابیان اینکه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌کنند، افزود: بیش از 400 عنوان برنامه متنوع فرهنگی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار محوری «حال خوش خواندن» در استان ایلام برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: برنامه گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز در هفته آینده روز سه‌شنبه 27 آبان ماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار می‌شود که از همه علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

 

گفتنی است، بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت مسجد وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مزار شهدا کتابخوانی کتاب ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مادران شهدای گرانقدر ایلامی بعد از پبروزی ایران در عملیات وعده صادق علیه صهیونیست در اقدامی خودجوش و فرهنگی بر گردن نماینده ولی فقیه فاتح میمک، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه تاج گل انداختند.   استان ایلام نیز در عملیات وعده صادق نقش فراوان نرم افزازی و سخت افزاری داشت از اربعین‌های باشکوه تا درخشش و شجاعت سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در اغتشاشات منجر به تحریم ایشان از سوی امریکا شد.   برخی‌ها تحریم سردار شاکرمی را از سوی امریکا تبلیغاتی و بی اثر عنوان کردند، اما از اصل ماجرا بی خبر بودند سر مار مزدوران کومله و دموکرات وابسته به سرویس جاسوسی اسرائیل با اقدام قاطعانه سپاه امیرالمومنین (ع) قطع شد.   ایلام به تعبیر مقام معظم رهبر دژ مستحکم انقلاب اسلامی ایران است در سال ١۴٠١ و ١۴٠٢ با تدبیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ روانی تجزیه طلبان صهیونیستی در فراخوان‌های فتنه گران با برگزاری یاداوره‌های شهدای ایلات استان تمامی فراخوان‌های دشمن به هشتک‌های بی جان مجازی تبدیل شد و سردار شاکرمی و سردار کریمیان بعنوان سخنران یادواره‌ها با وجود تهدید و تخریب در فضای مجازی از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند وحدت و توحید کلمه مردم و نظام را به جهان نشان دادند ایلام پایتخت خادمان سیدالشهدا (ع) دژ نفوذ ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است.   ایلام بصورت ویژه از سوی شبکه تروریستی، صهیونیستی تجزیه طلب مورد توجه قرار گرفت و با تخریب مسئولان ایلام در تلاش برای فتنه و تفرقه بود، اما دراربعین با میزبانی با شکوه از زائران اربعین دشمن ناکام شد و سیلی محکم‌تر در روز قدس با راهپیمایی تاریخی به خائنان وابسته به موساد زدند.   اقدام فرهنگی مادران شهدا و اهدای تاج گل به نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه جشن فرهنگی زنان ایلامی برای پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق پاسخ زینبی زنان به دشمن است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب