Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:25:17 GMT

کورتوا: به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۱۲۵

کورتوا: به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، معتقد است که انتقادات از او به این دلیل است که این دروازه‌بان یکی از بهترین‌های دنیا در پست خودش است.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در ابتدای فصل شرایط خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی کرد. اشتباهات سریالی او باعث شده بود که هواداران رئال مادرید نسبت به فروش کیلور ناواس معترض شوند و همین موضوع فشار ها را روی این دروازه بان بلژیکی افزایش داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود طی هفته های اخیر دوباره به فرم خوب خود بازگشته و حالا ۵۳۳ دقیقه دروازه کهکشانی‌ها را بسته نگه داشته است.

 

کورتوا اما اعتقاد دارد که انتقادات نسبت به او امری طبیعی است. او مصاحبه جالبی پیرامون این موضوع انجام داده است. کورتوا گفت: " به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم. من یکی از بهترین دروازه بانان دنیا هستم و به همین خاطر در بعضی مواقع انتقاداتی به من وارد می شود. باید آرام باشم و اعتماد به نفس خود را حفظ کنم. من در بازی‌هایی نظیر سلتاویگو، اتلتیکو مادرید و سویا واکنش‌های خوبی از خودم نشان دادم و باید به همین شکل نیز به کارم ادامه دهم."

 

کورتوا در ادامه پیرامون بازی عجیب مقابل کلوب بروژ و تعویض بین دو نیمه گفت: " در مقابل کلوب بروژدو گل عجیب خوردم اما بین دونیمه تنها به خاطر مشکل معده ام از زمین خارج شدم. با این وجود حواشی زیادی در این باره به وجود آمد اما من کاملاً تمرکز خود را حفظ کردم. زیدان همیشه به من می‌گوید که تمرکزم را حفظ کنم و به همین روش ادامه دهم. او همیشه باعث بالارفتن اعتماد به نفس من می شود."

تیبو کورتوا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس