Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@07:47:22 GMT

دستگیری متکدی زن‌نما با روزی ۶۰ هزارتومان درآمد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۱۷۰

دستگیری متکدی زن‌نما با روزی ۶۰ هزارتومان درآمد

ساعت 24-فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک متکدی مرد در پوشش چادر و لباس زنانه در این شهر خبر داد.

 محمدرضا ایران‌نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت: ظهر امروز با هوشیاری ماموران یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک نفر متکدی مشکوک و طی هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه این متکدی مرد در پوشش چادر و لباس زنانه در سطح چهار راه‌ها، اماکن و معابر پرتردد تکدی‌گری می‌کرد، افزود: از این متکدی زن‌نما مقادیری وجه نقد به‌دست آمد و به گفته وی روزانه بین ۳۰ هزار تا ۶۰ هزار تومان را درآمد داشته است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت:در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان ومسافران مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵ میلیارد ریال از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:شاکیان در اظهارات ابتدایی خودشان بیان داشتند با توجه به اینکه از این کارت هیچ گونه تراکنش اینترنتی نداشته اند، از نحوه‌ی برداشت مبالغ از حساب خود بی اطلاع بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درادامه روند رسیدگی به پرونده تشکیل شده، پرونده‌های متعدد دیگری نیز با عنوان مشابه در پلیس فتا شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

او افزود:با توجه به تعدد پرونده‌های واصله و پیچیدگی موضوع، تیم کارشناسان پلیس فتا شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی کارشناسان استان لرستان تشکیل و با توجه به بررسی‌های تخصصی شبانه روزی یکی از متهمان پرونده در یکی از روستا‌های استان لرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان