Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرفداران و دنبال کنندگان موسیقی اصیل ایرانی مدت طولانی چشم انتظار انتشار آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان بودند، آلبومی که با نام «افسانه چشم‌هایت» چند روز پیش روانه بازار شد و به انتظار طولانی علاقه‌مندان پایان بخشید.

عطش دوستداران موسیقی ایرانی برای شنیدن این اثر مشترک ناشی از مسایل و علل متعددی بود که در راس همه آن‌ها نقش بستن نام دو خواننده مطرح موسیقی اصیل ایرانی که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند، می‌درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار آلبوم «افسانه چشم‌هایت» نظرات متعدد و متنوعی درباره اثر جدید این دو هنرمند با آهنگسازی مهیار علیزاده مطرح شد، به همین بهانه خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران خود می‌خواهد نظراتشان را درباره این آلبوم با ذکر دلیل بیان کنند.

شما می‌توانید نظرات خود را در قالب کامنت در زیر همین مطلب مطرح کنید.

۲۴۱۲۴۳

کد خبر 1320745

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همایون شجریان خواننده آلبوم موسیقی موسیقی سنتی حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران قوه قضاییه باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا زلزله لیگ برتر نوزدهم آلودگی هوا دونالد ترامپ استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896077

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • ژاپنی‌ها از ایران برنج خریدند/ عکس و قیمت
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر