Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:11:54 GMT

اظهارات روحانی در یزد برای فرار از پاسخگویی بود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۱۸۶

اظهارات روحانی در یزد برای فرار از پاسخگویی بود

نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی است و مردم نیز به آن آگاه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور و حمله به قوه قضائیه گفت: انتظار این بود که رئیس جمهور از قوه قضائیه به جای حمله به قوه قضائیه به دلیل برخورد این قوه با مفاسد اقتصادی حداقل تشکر می کرد چرا که در طول مدت کوتاه فعالیت آقای رئیسی در قوه قضائیه 49 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت برگشت داده شده و همچنین هزاران هکتار از اراضی که توسط زمین خواران  تصرف شده بود قلع ید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: این سوال مطرح است که چرا تاکنون رئیس جمهور گزارش فسادهایی که از آن آگاه بوده است را به دستگاه قضایی نداده است و چرا تاکنون وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی در مورد آن اظهار بی اطلاعی کرده اند؟

وی تصریح کرد: برخورد رئیس جمهور با مردم معترض در زمان سخنرانی در یزد به هیچ عنوان خوب نبود؛ آن‌ها کسانی بودند  که حقوق به حق خود را مطالبه می و این حق را هم داشتند که خواست خود را از رئیس جمهور خود مطالبه کنند.

جوکار افزود: بیان الفاظ وحدت شکن و ضد اسلام برای مردم معترض به وضعیت اقتصادی پذیرفتنی نیست؛ رئیس جمهور به نوعی شخص دوم در کشور حساب می شود و وقتی در استانی حضور پیدا می کند؛ مردم انتظار دیگری از او دارند.

وی با بیان این که سخنان رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی است و مردم نیز به آن آگاه هستند؛ اظهار داشت: انتظار داشتیم با صحبت های خود به مردم یزد امید بدهند و نه این که چشم خود را بر مشکلات موجود ببندند و با فرافکنی از پاسخگویی فرار کند.

انتهای پیام/ق

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز چهارشنبه در نشست هیئت دولت، با توجه به سفر اخیر آقای رئیسی به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد، اظهار داشت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین‌المللی دارد، موجب می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند یا به تأخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل، به سمنان سفر کرد و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

مخبر، همچنین با توجه به سفر رئیس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اخیر، پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی به عنوان نماد سلطه جهانی، داد و آقای رئیسی، هم‌اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین‌المللی هستند که این اقتدار، به علت اعتماد و اتکاء نظام به مردم در برابر دشمنان است.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال، نیازمند راه‌اندازی نهضت تولید در کشور است، گفت: برای تحقق شعار سال، باید در همه دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها، تقسیم کار و برنامه‌ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه، انجام شود.

مخبر اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها (کمک نوآوران) و نخبگان، حداکثر استفاده، انجام و آموزش‌های به‌روز و کاربردی به نیرو‌های کار، ارائه شود.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به برگزاری کنکور (آزمون) سراسری روز ۷ اردیبهشت، تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای برگزاری بهتر کنکور (آزمون) سراسری، برنامه‌ریزی و مراقبت کنند تا این رقابت علمی به خوبی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است