Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سایری گفت: ۲۴ کاروان پیاده در ۲۸ صفر به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام علی اکبر سایری» امروز(پنجشنبه ۲۳ آبان) در مراسم تجلیل از منتخبین نوگلان حسینی(علیه السلام) و کاروان های پیاده ۲۸ صفر استان گلستان اظهار کرد: این همایش در راستای تجلیل از مدیران کاروان های پیاده و عوامل  و دست اندرکاران که در این حرکت کاروان پیاده نقش داشتند در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بخش دوم این برنامه تجلیل از نوگلان حسینی است، مسابقه در مرداد ماه در استان در حوزه مداحی شروع شد که در سه مرحله شهرستانی و استانی و نهایی برگزار شد.

 

حجت الاسلام سایری متذکر شد: در مرحله شهرستانی زیر ۱۸ سال در دو گروه سنی ۴۹۰ نفر شرکت کردند و از این میزان ۱۰۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند.


وی تاکید کرد: از بین ۱۰۸ نفر  ۳۶نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و مرحله نهایی در سه بخش مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار شد و در مجموع ۴ نفر برتر شدند.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقه این بود که فرهنگ سازی در خصوص نگاه مردم به جایگاه مداحی و توجه مداحان به مداحی ایجاد شود و ارتباط نوجوانان با اهل بیت(علیهم السلام) و مداحی را افزایش دهیم.


حجت الاسلام سایرس گفت: ۲۴ کاروان پیاده از گرگان، علی آباد کتول، گنبدکاووس، کلاله و خان ببین به سمت مشهد مقدس رفتند و برنامه هایی برای آنها در قالب تجمع بزرگ زائران گلستانی در مشهد برگزار شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد وحدت خبرگزاری شبستان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد رفسنجان استان بوشهر کاروان پیاده مشهد نوگلان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری