Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به سئول با «پارک هان کی» همتای خود از کره جنوبی دیدار کرد تا با وی درباره همکاری‌های نظامی و تهدید ناشی از کره شمالی گفتگو کند حال آنکه تعلیق توافق همکاری‌های اطلاعات نظامی میان سئول-توکیو و همچنین تامین هزینه‌ نیروهای آمریکایی مستقر در شبه‌جزیره کره از دیگر موارد بحث میان طرفین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور جمعی از نظامیان بلندپایه آمریکایی در سئول همزمان با تشدید تهدید پیونگ یانگ مبنی بر لزوم توقف رزمایش مشترک آمریکا-کره جنوبی و تمایل واشنگتن برای تغییر رویکرد در مذاکرات هسته‌ای کره شمالی، حائز اهمیت است.

انتظار می‌رود میلی تمرکز ویژه‌ای بر واداشتن سئول به پرداخت سهم بیشتری از هزینه نیروهای آمریکایی مستقر در شبه‌جزیره کره داشته باشد حال آنکه تمدید پیمان اطلاعاتی کره جنوبی-ژاپن موسوم به GSOMIA نیز از اهمیت برخوردار است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا از مدت‌ها پیش سرگرم اعمال فشار به متحدان برای واداشتن آنها به پرداخت هزینه ماجراجویی‌های واشنگتن در دیگر نقاط جهان است.

قرار است مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز تا ساعاتی دیگر به میلی بپیوندد و با «ژئونگ کیونگ دو» همتای خود از کره جنوبی دیدار کند.

کد خبر 4772042 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا مارک میلی مارک اسپر کره جنوبی نظامیان آمریکایی کره شمالی ژاپن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه ایران دونالد ترامپ ترکیه روسیه لبنان برجام بولیوی عربستان سعودی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: ایستگاه درح‌ شهرستان سربیشه با ثبت ۲۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در خراسان جنوبی ثبت کرده است.

لطفی افزود: ایستگاه معصوم آباد با ۱۴ میلی متر، حجت آباد،کلاته گاویچ و روستای درمیان ۱۳میلی متر ،کفاز و گزیک ۱۲ میلی متر، ماهیرود۱۰ میلی متر،ابراهیمی،مود،خلف و دستگرد نیز ۹میلی متر را ثبت کردند .

وی با اشاره به اینکه از امشب افزایش ابر در استان رخ می‌دهد گفت:همچنین از اواخر وقت فردا شب تا پنج شنبه با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان وقوع رگبار و رعد برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وزش تند باد به خصوص در نیمه جنوبی استان قابل پیش بینی است.

دیگر خبرها

  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • منبع موتورخانه ترموتبرید
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر