Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:33:41 GMT

دستگیری شرور مسلح در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۳۵۰

دستگیری شرور مسلح در گچساران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت: پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گچساران مبنی بر اینکه فردی قصد قدرت نمایی در منطقه کوی کارکنان شهر دوگنبدان را داشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بلافاصله مأموران با رصد دوربین های مدار بسته و انجام اقدامات و شگردهای پلیسی این فرد شرور را قبل از هر گونه اقدامی دستگیر کردند.

موسوی افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی  گچساران از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس و نیازهای پلیسی خود را به پلیس اطلاع دهند.

پارسال۲ هزار متهم به ارتکاب انواع جرم از جمله سرقت و قاچاق کالا در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ط

شرور مسلح در گچساران دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می کند.

بیشتر بخوانید: مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1227520 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران