Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@20:28:36 GMT

یادواره ۴۲۲ شهید بسیجی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۳۹۷

یادواره ۴۲۲ شهید بسیجی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: یادواره ۴۲۲ شهید بسیجی شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک از برگزاری کنگره شهدای بسیجی در کشور خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، یادواره ۴۲۲ شهید بسیجی شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یادواره شهدای بسیجی ۳۰ آبان ماه با حضور بسیجیان، خانواده شهدا و عموم مردم شهیدپرور خرم‌آباد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: بصیرت معنوی و اخلاص در میان بسیجیان شهید موج می‌زد و این درسی بزرگ است که باید سرلوحه انجام امورات بسیجیان امروز باشد.

وی تصریح کرد: شهدای بسیجی پای‌کار تمام عرصه‌های انقلاب بودند و شهدای نسل امروز همچون شهید حججی نمونه و الگوی بی‌بدیل بسیجی مؤمن، انقلابی و پای‌کار هستند.

سرهنگ بازگیر گفت: معرفی شهدای بسیجی شهرستان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آشنایی نسل جوان امروز با تفکر، راه و منش شهدا از اهداف برگزاری این یادواره است و امیدواریم بتوانیم مراسمی در خور شان، عزت و سرافرازی شهیدان بسیجی شهر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی