Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: عملیات احیا و توسعه رویشگاههای گیاهی آویشن و آنغوزه در 500هکتار از مراتع هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛حبیب الله حاتمی در بازدید از پروژه هلالی آبگیر همراه با بذر کاری مرتع چاه محمود رودان به همراه رییس اداره بهره برداری اداره کل افزود: این عملیات در مراتع شهرستان های رودان ،میناب ،حاجی اباد ،بستک ،بشاگرد و بندرعباس آغاز شد و تا نیمه اول آذر به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات احیا و توسعه رویشگاههای گیاهی شامل بذرپاشی ،احداث هلالی های آبگیر توام با خوشه چین ، حفاظت و قرق در مراتع است .

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان گفت: برداشت و بهره برداری آویشن در مراتع هرمزگان امسال منوط به انجام عملیات اصلاحی و احیایی در مراتع می باشد که در سال جاری بهره برداران گیاهان دارویی در هرمزگان متعهد شده اند تا در 500 هکتار از مراتع عملیات احیای مراتع شامل ایجاد چاله های فلسی ، احداث هلالی آبگیر و بذرکاری انجام دهند . 

 

بیشتر بخوانید: آبگیری 65 میلیون متر مکعب از سازه های آبخیزداری در پی بارش های اخیر جلسه کمیته تایید آرا در اداره کل منابع طبیعی هرمزگان تشکیل شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چین معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ایفدانا، بهادر صیدمحمدیان معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو  با تأکید بر اینکه عطاری‌ها حق فروش و عرضه هیچگونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند، گفت: عطاری‌ها فقط می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیرسمی ارائه دهند.

معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: هرگونه فروش دارو یا فرآورده داروییاز جمله  داروی گیاهی، طبیعی و سنتی یا دارو‌های شیمیایی و بیولوژیک در محلی غیر از داروخانه از جمله عطاری‌ها تخلف است.

بهادر صیدمحمدیان گفت: در صورت مشاهده دارو و فرآورده دارویی در عطاری‌ها ، بازرسان سازمان غذا و دارو می توانند این فرآورده‌ها را به عنوان محصولات قاچاق ضبط و بر اساس ضوابط با عطاری مربوطه برخورد می‌کند.

دیگر خبرها

  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها