Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:21:06 GMT

تقویت آمادگی ها برای مدیریت بحران ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۴۰۸

تقویت آمادگی ها برای مدیریت بحران ضروری است

آقامیرزایی با اشاره به اینکه بارش های شدید باران در استان لرستان پیش بینی شده است، تقویت آمادگی فرمانداران برای مدیریت بحران ضروری است.

«غلامرضا آقا میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: سازمان هواشناسی برای هفته آینده در استان لرستان سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر را پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: بسیج همه امکانات استان برای مقابله با سیلاب ها و سوانح احتمالی طی روزهای آینده در سطح استان ضروری است.

 

وی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌ ها، از عصر جمعه تا روز دوشنبه شاهد کمینه بارش ۲۵ تا ۳۵ و بیشینه ۷۵ تا ۹۰ میلی‌متر در استان خواهیم بود.

 

آقامیرزایی ادامه داد: برای هفته آینده در استان لرستان بارش های نقطه ای تا ۹۰ میلی متر نیز پیش بینی شده است.

 

 وی با بیان اینکه فرمانداران باید آماده مقابله با این شرایط شوند، افزود:  تقویت آمادگی ها برای مدیریت بحران ضروری است.

 

آقامیرزایی اظهار کرد: نسبت به وقوع آبگرفتگی و بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان به فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان هشدار می‌دهیم.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی کامل برای مقابله با سوانح و اتفاقات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها را طی روزهای آینده داشته باشند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب و کتابخوانی هفته وحدت خبرگزاری شبستان اصفهان وحدت سیلاب هواشناسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم