Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از تمام مسئولین درخواست داریم که از اعمال جانبدارانه در حیطه وظایف خود در قالب حمایت از کاندیدا یا طیف خاصی خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالله قدرتی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در  اسفندماه سال جاری اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای حضور مردم است لذا نگاه ما مشارکت عمومی بر مبنای قانون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا عموم اشخاص اعم از نمایندگان فعلی، کاندیدای سابق و آینده و طرفداران حتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید بر اساس قانون عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: از تمام اشخاصی که در فضای مجازی به صورت قانونی فعال هستند تشکر می‌کنیم و از ادمین‌ها درخواست داریم مراقب باشند که مطالب کانال‌هایی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند را بازنشر ندهند تا جامعه دچار التهاب نشود.

انتخابات فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی است

قدرتی گفت: انتخابات فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی است و از هم اکنون باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مدیریت کنیم.

این مقام قضائی استان قزوین تصریح کرد: همه ما مسئولین باید تلاش کنیم تا علاوه بر صحت مراحل انتخاباتی شرایطی را فراهم آوریم تا تمام کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان در این فضا رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا است که با تشکیل کارگروه ویژه فضای مجازی در ایام منتهی به انتخابات به ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی طی جلساتی تذکرات لازم درخصوص انتشار مطالب غیرواقعی و تخریبی داده شود چراکه تولید این اخبار جرم و مورد تعقیب مدعی‌العموم قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: از تمام مسئولین درخواست داریم که از اعمال جانبدارانه در حیطه وظایف خود در قالب حمایت از کاندیدا یا طیف خاصی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن سه‌شنبه در گافی جدید شهر بندری حیفا در فلسطین اشغالی را با رفح آخرین پناهگاه آوارگان جنگ در غزه اشتباه گرفت.

رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا که در تلاش برای جلب حمایت رای‌دهندگان آمریکایی حامی فلسطین است که در ماه‌های اخیر بار‌ها معترض حمایت او از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند، سه‌شنبه در مصاحبه‌ای گفت «اول این که با آنها (اسرائیلی‌ها) دیدار‌هایی داشته‌ام. دوم این که برای آنها روشن کردم که باید میزان غذا، آب و خدمات بهداشتی که به غزه وارد می‌شود را افزایش دهیم».

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



او سپس در حالی که به نظر می‌رسید قصدش رفح بوده، گفت که «و برای اسرائیلی‌ها روشن کردم که به حیفا نروید».

تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی بایدن را به خاطر این گاف مورد تمسخر قرار دادند.

سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی دیوید فریدمن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت «فکر می‌کنم اسرائیل باید تقاضای بایدن برای حمله نکردن به حیفا را بپذیرد».

نماینده سابق مجلس ایالتی نیویورک داو هیکیند هم گاف بایدن را به شدت خجالت‌آور خواند. بسیاری از کاربران هم بار دیگر موضوع زوال شناختی بایدن را داغ کردند.

نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس که در ماه فوریه منتشر شد، نشان داد که ۸۶ درصد بزرگسالان آمریکایی معتقدند بایدن برای دور دیگر ریاست‌جمهوری بسیار پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان