Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:53:01 GMT

«قطار آن‌شب»، آغازگر جشنواره رشد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۶۱۳

«قطار آن‌شب»، آغازگر جشنواره رشد

خبرگزاری آریا-فیلم سینمایی «قطار آن‌شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در افتتاحیه جشنواره فیلم رشد نمایش داده می‌شود.
به گزارش آریا، فیلم سینمایی «قطار آن‌شب» ساعت 18 روز 24 آبان 98 در افتتاحیه جشنواره رشد در سینما فلسطین نمایش داده می‌شود.
افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در «قطار آن‌شب» به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده: بهروز رشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی.
چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی فیلم رشد 24 آبان 98 در سالن یک سینما فلسطین افتتاح می‌شود و تا اول آذر همزمان در ده‌ها سالن سینما و مراکز فرهنگی سراسر استان تهران ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قطار آن شب جشنواره رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد

حجت‌الاسلام مسجدجامعی گفت: در حال حاضر، صحنه جهان مانند دهه ۹۰ تک قطبی نیست و دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مسجدجامعی، استاد دانشگاه و کارشناس ژئوپلیتیک در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق با طرح این سوال که چرا نظام بین‌الملل نمی‌تواند جنگ خونین غزه را متوقف کند، گفت: وقتی بحران کانال سوئز و خلیج خوک‌ها بین شوروی و آمریکا شکل گرفت، اگرچه بحران هسته‌ای بود، ولی سریع بین این دو قطب جمع شد. چون نظام بین‌الملل دو قطبی بود. یعنی دو قطب نیرومند وجود داشت و همه این دو را به رسمیت می‌شناختند. در نتیجه، رقابت بین آن دو منجر به ثبات در نظم بین‌الملل شده بود. هر بحرانی هم شکل می‌گرفت، امکان خاتمه یافتنش وجود داشت.

حجت‌الاسلام مسجدجامعی ادامه داد: بالاخره نظم ظالمانه بهتر از هرج و مرج و بی‌نظمی است. آن موقع نظم ظالمانه وجود داشت و صحنه جهان دو مبصر داشت، که یکی شوروی و دیگری آمریکا بود. بعد که شوروی ساقط شد، نظم یک قطبی در جهان شکل گرفت. آمریکا بعد از سقوط شوروی در جنگ اول عراق و آمریکا توانِ کنترلِ جنگ پر عوارض را داشت. امریکا در اواسط دهه ۹۰ بر اساس صلح دیتون توانست جنگ بوسنی را تمام کند. یعنی اگرچه آمریکا تک قطبی بود، ولی توانِ نفوذ و اعمال نظر را داشت.

این کارشناس ژئوپلیتیک افزود: آخرین باری که آمریکا توان اعمال نظر را داشت، جنگ دوم عراق در سال ۲۰۰۳ بود. بعد از آن نظام بین‌الملل یک قطبی دچار مشکل شد؛ یعنی هم آمریکایی‌ها ضعیف شده بودند، هم سر و کله قدرت‌های جدیدی مثل چین پیدا شد. دیگر آمریکا مثل سابق قدرت یکه تازی دهه ۹۰ را نداشت. در حال حاضر، صحنه جهان مانند دهه ۹۰ تک قطبی نیست و کسی آمریکا را به عنوان ابر قدرت گذشته قبول ندارد. الان نظم بین‌الملل در حال انتقال است، که وضعیت بسیار خطرناکی است. چراکه اگر جنگ دامنه‌داری صورت گیرد، امکان خاتمه یافتن آن وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری