Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرلینگ اخیرا به دلیل مشاجره با جو گومز از تیم ملی انگلیس برای دیدار با مونته نگرو کنار گذاشته شد.

طرفداری- گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس عنوان کرد که احتمال دارد رحیم استرلینگ در بازی برابر کوزوو به ترکیب تیم ملی بازگردد.

دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-1 لیورپول برابر منچسترسیتی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رحیم استرلینگ و جو گومز یک درگیری با یکدیگر داشتند که این مسئله در نهایت به خط خوردن استرلینگ از تیم ملی انگلیس منتهی شد.

انگلیس باید به مصاف مونته نگرو برود و استرلینگ در این دیدار غایب است اما احتمال دارد وی به ترکیب سه شیرها در دیدار با کوزووو بازگردد.

به نقل از goal، ساوتگیت در این خصوص گفت:

بله (ممکن است استرلینگ مقابل کوزووو بازی کند). بدون اینکه بدانیم چه اتفاقی ممکن است در بازی برابر مونته نگرو رخ دهد، ما این را به عنوان یک گزینه در نظر می گیریم. او واکنش خوبی به این مسئله داشته و با تیم به خوبی صحبت کرده و خیلی خوب نیز تمرین کرده است. بنابراین نمی توانم تقصیری بر گردن او بیندازم. ممکن است سوالاتی از بیرون وجود داشته باشد که من چه فکری می کنم یا او اکنون در حال فکر روی چه چیزی است اما از نظر تمرین و حول بقیه بازیکنان بودن و مسائل این چنینی، همه چیز خوب است و من خوشحالم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

کد خبر 6081816

دیگر خبرها

  • واکنش دقیقی به بازی‌های حساس شمس آذر در هفته‌های اخیر / فیلم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال