Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@11:55:12 GMT

دیاباته بهتر و موفق‌تر است یا تیام؟! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۷۲۹

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شیخ دیاباته مهاجم باشگاه استقلال که در ابتدای حضورش در اردوی آبی‌ها با نقدهای زیادی روبرو شده بود و برای مدت طولانی دچار مصدومیت شده بود، حالا از سوی علی فتح‌اله‌زاده جایگاهی پایین‎‌تر از تیام را دریافت کرده است.

 

 

مدیرعامل محبوب سابق استقلال در ارتباط با او اظهار داشت: دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست؛ استقلال در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و به نظرم از این بهتر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مهم‌ترین مسئله اینجاست که این روند حفظ شود. درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست. استقلال هنوز یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد. با این حال باید روی دیاباته سرمایه‌گذاری کنند که آخر فصل از تیم جدا نشود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دیاباته شیخ دیاباته استراماچونی مامه تیام تیام بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد

بازیکن خارجی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از این تیم جدا شد.

طرفداری | مهاجم هلندی - سورنامی تیم فوتبال گل گهر که در ابتدای فصل جاری به این تیم پیوسته بود، از جمع شاگردان ماریوس اوزونیدیس جدا شد.

میشل تی‌ ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل گهر بازگشتی به ایران نداشت. درخصوص دلیل غیبت این بازیکن در تمرینات و مسابقات گل گهر، گفته می‌شد به خاطر مشکلات خانوادگی با تاخیر بر می‌گردد اما براساس پیگیری‌ها مشخص شد تی ورده قرارداد خود را پیش از پایان سال گذشته به صورت توافقی فسخ کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • شلیک به قلب مهاجم
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است