Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از برنامه های مهم در طول هفته کتاب و کتابخوانی به صدا درآمدن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان است و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موضوع انشای دانش آموزان در طول این هفته، کتاب و کتابخوانی تعیین شد.

داوود پهلوان افزود: بنا بر آمارهای به روز شده هم اکنون کتابخانه های بروجرد دارای بیش از ۱۰ هزار عضو فعال دارند که در زمان هایی ممکن این تعداد افزایش یابد و بیشتر اعضای کتابخانه ها یعنی تقریبا ۶۰ درصد آنها از دانشجویان و دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت نام رایگان عضویت در کتابخانه های عمومی اظهار داشت: شهروندان می توانند از روز شنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت هفت و نیم صبح تا هفت عصر با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان به این منظور مراجعه کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد بیان کرد: در ۳۰ آبان‌ماه برابر با آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی  ، مراسم ویژه روشندلان بینا در بخش نابینایان کتابخانه علامه سید جعفر شهیدی با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار می شود.

پهلوان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی حال خوش خواندن است، اضافه کرد: در طول این هفته برنامه های متنوعی طراحی شده است تا بتوان با ایجاد تلنگرهایی ، اهمیت مطالعه و خواندن را یادآوری کرد که از جمله این برنامه ها برگزاری نشست های کتابخوان در مدارس و کتابخانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی ، مسابقات کتابخوانی و برنامه های شب شعر است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد افزود: از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی بازدید مسئولین شهرستان از کتابخانه های عمومی ، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها و برگزاری برنامه های قصه گویی ، خاطره نویسی  و جمع خوانی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر پنج کتابخانه نهادی،هفت کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه آستان قدس رضوی در بروجرد فعالیت دارند.

هفته کتاب و کتابخوانی با شعار حال خوش خواندن از امروز ۲۳ آبان ماه آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها بروجرد هفته کتاب فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب کتابخانه کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد هفته کتاب فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب کتابخانه کتابخوانی بروجرد هفته کتاب فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب کتابخانه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرهادی در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.
فرهادی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود