Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:52:17 GMT

اردبیل سفیدپوش می‌شود/ پیش بینی کاهش ۱۴ درجه‌ای دما

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۸۸۳

اردبیل سفیدپوش می‌شود/ پیش بینی کاهش ۱۴ درجه‌ای دما

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل خبر داد و افزود: این سامانه از بعد از ظهر پنجشنبه وارد اردبیل شده و کلیه مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گفته وی تداوم بارش برف در مناطق مرکزی و به ویژه مناطق جنوبی، ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی از جمله پدیده‌های مورد انتظار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت وزش باد گاهی به صورت تند پیش بینی می‌شود، افزود: حداکثر سرعت وزش باد تا ۵۸ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

محمدی با بیان اینکه بارش متناوب باران و برف تا صبح روز سه شنبه در استان ادامه خواهد یافت، یادآور شد: کاهش محسوس دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۴ درجه از دیگرپدیده‌های مورد انتظار است.

به گفته وی لغزندگی، یخبندان، رخداد مه و کاهش دید به ویژه در گردنه‌های مواصلاتی و جاده‌ها در این مدت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از خروج این سامانه سرد و بارشی از پنجشنبه هفته آتی خبر داد و تصریح کرد: خودداری از ترددهای غیرضروری در جاده‌های مواصلاتی، تنظیم دمای مراکز دامداری و مرغداری‌ها و گلخانه‌ها، مدیریت توزیع حامل‌های انرژی و حفاظت از تجهیزات آبیاری تحت فشار از جمله توصیه‌های لازم در این مدت خواهد بود.

کد خبر 4772044

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین سفر استانی هفته وحدت پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزکوه سفیدپوش شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سازمان هواشناسی برای مناطقی از کشور از جمله شهرستان فیروزکوه، هشدار سطح نارنجی صادر کرده است. این هشدار‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • فیروزکوه سفیدپوش شد
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد