Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:31:43 GMT

کاهش تنش دربازی ایران و عراق با این عکس زیبا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۹۲۸

کاهش تنش دربازی ایران و عراق با این عکس زیبا

شبکه تلویزیونی السومریه عراق با اشاره به اقدام صفا هادی (عراق) و سردار آزمون (ایران) برای در آغوش گرفتن یکدیگر نوشت: این دوستی‌ها تنش‌های بازی امروز عراق و ایران را کاهش می‌‌دهد. این تصویر پس از پایان تمرین روز گذشته شکل گرفت و صفا هادی

به گزارش تابناک ورزشی، با سردار آزمون رفاقت دارد. هر چند صفا هادی در تیم الشرطه عراق بازی می‌کند و سردار آزمون بازیکن تیم زنیت روسیه است اما بازیکن عراقی همیشه در شبکه‌های اجتماعی مطالبی درباره این مهاجم ایرانی منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب آمده است: صفا هادی و سردار آزمون با وجود تمرکز برای بازی روز پنجشنبه با شوخی و خنده کنار هم عکس تاثیرگذاری گرفتند.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران ساعت 17:30 دقیقه امروز در اردن به مصاف هم می‌روند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا تابناک ورزشی عراق آزمون صفا هادی رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد