Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در دومین روز سفر به آذربایجان غربی، با حضور در شهرستان میاندوآب ضمن افتتاح رسمی این بیمارستان از بخش‌های مختلف آن بازدید و با توضیحات مسئولان در جریان جزییات ساخت و فعالیت‌های جدید آن قرار گرفت.

بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ۲ بخش بستری، ۱۳ اتاق زایمان و ۶ اتاق جراحی است که عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۹۴ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح فاز جدید ۱۱۰ تخت به تعداد تخت‌های این بیمارستان افزوده شد. برای احداث و تجهیز کامل فاز دوم این بیمارستان در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در فاز دوم همچنین کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز در ۳ طبقه با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار می گیرد. برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این کلینیک ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، ارولوژی، پوست، عفونی، اعصاب و روان، رادیولوژی، ریه، گوارش، گوش و حلق و بینی، کودکان، شنوایی‌سنجی، ارتوپدی، رادیولوژی، بینایی‌سنجی، طب فیزیک، رادیولوژی و آزمایشگاه از جمله بخش‌های این کلینیک است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود