Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه‌ی مرحله‌ی منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ویژه‌ی منطقه پنج کشور برگزار و برگزیدگان راه یافته به مرحله‌ی ملی معرفی شدند.

الهام مظفری، مربی ادبی استان البرز که با قصه‌ی «جشن تولد مار بوآ » در این جشنواره شرکت کرده بود و توانست با نظر هیئت داوران متشکل از مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری، در جمع پنج نفر راه یافته به مرحله‌ی ملی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو قدیمی مرکز شماره ۴ کانون کرج در جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی شایسته تقدیر شد

مریم مهدی پور، عضوقدیمی مرکز شماره ۴ کانون کرج نیز که سابقه‌ی حضور و برگزیده شدن در جشنواره های مختلف را داشت، این بار با قصه‌ی «آواز گمشده » در جمع تقدیر شدگان این جشنواره قرار گرفت.

گفتنی است مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی(ویژه منطقه پنج کشور) به میزبانی استان گلستان و با حضور ۳۵ قصه‌گو از ۷ استان البرز، تهران، سمنان، مازندران، خراسان شمالی ، گلستان و گیلان در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه سال جاری برگزار شد.

راه‌یافتگان به مرحله‌ی ملی آذر ماه امسال با هم به رقابت پرداخته و سرانجام برگزیدگان تمام بخش‌ها در شب یلدا معرفی خواهند شد .

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد

سازمان «هندیکپ اینترنشنال» می‌گوید منفجر نشدن این ۳۰۰۰ بمب برجای مانده از حملات اسرائیل به غزه خطرناک است و زندگی مردم منطقه محاصره‌شده غزه را تهدید می‌کند.

رادیو فرانسه به نقل از «جان بیار دیلومییه» معاون مدیر عملیات بین‌المللی در این باره نوشت: «حدود ۳ هزار بمب از ۴۵ هزار بمب ریخته‌شده روی غزه، منفجر نشده است که این خطر دیگری برای غیرنظامیان هنگام بازگشت به محل زندگی‌شان خواهد بود. آن هم در زمانی که بایست کمک‌های بشردوستانه [در غزه]توزیع شود.»

دیلومییه که طی جنگ کنونی از منطقه رفح در جنوب غزه بازدید کرده بود، گفت این سازمان منتظر است تا آتش‌بس در غزه برقرار شود و چشم‌اندازی برای این گروه پدیدار گردد تا این سازمان اقدامات برای پاکسازی مین‌ها و بمب‌های به‌جامانده از زمان جنگ را آغاز کند.

روزنامه «واشنگتن پست» پیشتر به نقل از «چارلز بیرش» کارشناس پاکسازی بمب در سازمان ملل خبر داده بود که غزه در حال حاضر غزه دست‌کم مملو از صد‌ها یا هزاران بمب منفجر نشده است؛ از موشک‌های زماندار گرفته تا مهماتی با فناوری‌بالا که آمریکا به اسرائیل داده است.

او در این باره گفته بود: «آلودگی باورنکردی خواهد بود مانند چیزی شبیه به جنگ جهانی دوم.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد