Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:45:52 GMT

کریستیانو رونالدو در آستانه بازگشت به رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۰۲۰

روزنامه معتبر ایتالیایی مدعی شد که کریستیانو رونالدو با توجه به شرایط بدی که در یوونتوس دارد در اندیشه بازگشت به رئال مادرید است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو میرکاتو، کریستیانو رونالدو روزهای سختی را با پیراهن یوونتوس پشت سر می گذارد. این فوق ستاره پرتغالی در فصل جاری عملکرد خوبی در بیانکونریها نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری در دو دیدار اخیر این بازیکن را تعویض کرده است که این نشان می دهد که اعتماد زیادی به او ندارد.

رونالدو اصلا عادت به تعویض شدن ندارد و همواره حتی اگر آماده هم نباشد دوست دارد که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشته باشد. سرمربی یوونتوس در دقیقه ۵۵ دیدار اخیر یووه برابر میلان تصمیم گرفت که رونالدو را تعویض کند که این تیم او به شدت این بازیکن را عصبانی کرد و حتی بعد از تعویض ورزشگاه را ترک و به ساری هم توهین کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه کالچیو میرکاتو ایتالیا تاکید کرد که رابطه رونالدو و ساری خوب نیست و این به وضوح نمایان است و همین باعث شده تا رونالدو به دنبال ترک یوونتوس باشد.

به نوشته این روزنامه ایتالیایی رونالدو با توجه به شرایطی که در یوونتوس دارد به جدایی فکر می‌کند و اگر سران رئال مادرید دوست داشته باشند که بار دیگر او را در ترکیب خود ببیند به اسپانیا بازخواهد گشت.

رونالدو در رئال مادرید بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت و ۹ فصل برای این تیم بازی کرد که نتیجه آن ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۴ توپ طلا بود. او تابستان دو سال پیش تصمیم گرفت که رئال را ترک کند و راهی یوونتوس شود اما این جدایی نه به سود رئال مادرید بوده است و نه یوونتوس.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا رونالدو تابناک ورزشی مادرید یوونتوس رسول دانیال زاده قیمت بنزین حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا