Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بیگانگان نمی‌توانند برای کشور‌های منطقه قابل اتکاء باشند، گفت: امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس، فقط با شکل گیری یک امنیت درون منطقه‌ای میسر است نه با ائتلاف‌های دروغین، بنابراین وقت آن رسیده که بیگانگان از منطقه اخراج شوند. تاریخ انتشار: 11:46 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۸۱۱ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که به منظور بازدید از یگان‌های مختلف ارتش در استان بوشهر به این استان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه جوانان ما در سطح بالایی از روحیه و آمادگی قرار دارند، اظهار داشت: شاید در یک شرایط عادی ۳۰ تا ۴۰ سال طول می‌کشید تا به یک سطح این چنینی از تجربه عملیاتی برسند، اما می‌بینیم که جوانان ما مانند مجرّبین عمل می‌کند و از طرف دیگر وقتی کسانی را که سال‌های خدمت بیشتری را سپری کرده‌اند، می‌بینیم به دلیل اینکه در مقابل تهدیدات، دائم خود را در سنگر می‌بینند یک نشاط جوانی در وجود آن‌ها مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با بیان اینکه ارتقاء چشمگیری در نیرو‌های مسلح از جمله نیروی پدافند هوایی ارتش و یگان‌های پدافند هوایی سپاه پاسداران شاهد هستیم، افزود: همرزمان عزیز ما همواره خود را در سنگر و در حال آماده باش برای دفاع از آرمان‌ها و دفاع از حدود و ثغور کشور دیده‌اند، بنابراین هر روز یک نقطه ضعف را برطرف کرده و یک گام خود را ارتقاء داده‌اند.

امیر سرلشکر موسوی گفت: در سطح راهبردی، هماهنگی و هم‌افزایی خیلی خوبی بین مدافعان کشور وجود دارد که حاکی از عزم و اراده همه نیرو‌های مسلح کشور برای دفاع از آرمان‌ها و مقابله با فشار بیگانگان است که البته این فشار‌ها باعث شده روز به روز آب‌دیده‌تر شویم.   بیشتر بخوانید| سخنرانی آتشین فرمانده مقتدر و انقلابی ارتش/ واژه‌هایی که کادوپیچ شده‌اند!
وی تأکید کرد: امروز دفاع از تاسیسات حیاتی و حساس کشور دارای اولویت و اهمیت راهبردی است و ارتش همواره به این مناطق نگاه ویژه‌ای داشته است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تجهیزات ما از جهت آمادگی رزمی در سطح بسیار خوبی هستند، خاطرنشان کرد: کارکنان ما در بازی‌های جنگ با اشراف کامل به اجرای تمرین‌های تاکتیکی می‌پردازند و کاملاً آمادگی مقابله با هر حادثه احتمالی را به بهترین نحو ممکن دارند.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: بعضی از دشمنان ما با اتکاء به زرادخانه‌ها و نام بزرگ بعضی از سلاح‌ها ممکن است حرف‌هایی را بزنند، اما ما نیز برای دفاع از کشور نشان داده‌ایم جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود جوانان ماهر و متعهد، یکی از کشور‌های ممتاز جهان در حوزه نگهداری بشمار می‌آید و در زمینه ساخت تجهیزات نیز اعم از زمینی، هوایی، دریایی و موشکی به خودکفایی رسیده است و در نبرد احتمالی آینده پیروز میدان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به دلیل خوی استکباری، زیاده‌طلبی و تفرعن، تصور می‌کردند مانند سایرین ما را وادار خواهند کرد برابر خواسته‌های آن‌ها عمل کنیم، تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت بزرگ و نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه زیر بار توهین، تحقیر و تضعیف منابع‌شان نخواهند رفت و در مقابل نهیب این قدرت‌های پوشالی به خواسته‌های آن‌ها عمل نمی‌کنند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: دیری نخواهد پایید که ثابت خواهد شد ملت بزرگ ایران هرگز دست از آرمان‌های مقدس خود بر نداشته و پیروز میدان خواهد بود.

امیر سرلشکر موسوی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا؛ راهبرد مقاومت فعال است و اراده لازم در بین نیرو‌های انقلابی به بهترین شکل برای تحقق آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه تحولات سال‌های اخیر نشان داده بیگانگان نمی‌توانند برای کشور‌های منطقه قابل اتکاء باشند، عنوان کرد: امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس، فقط با مساعدت کشور‌های منطقه خلیج فارس و شکل‌گیری یک امنیت درون منطقه‌ای میسر است نه با ائتلاف‌های دروغین، بنابراین وقت آن رسیده که بیگانگان از منطقه اخراج شوند.

فرمانده کل ارتش افزود: امروز به برکت مقاومت فعال ملت ایران در مقابل فشار حداکثری آمریکا می‌بینیم جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سردمداران آمریکایی در موضع استیضاح، استیصال و اضمحلال قرار گرفته‌اند.

امیر سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به اینکه راهبرد فشار حداکثری دشمن به سقف خود رسیده و ناکام مانده، تاکید کرد: این راهبرد با تمرکز بر تحریم‌ها از ملت ما و رزمندگان ما فولاد آبدیده‌ای ساخته و تاثیری بر اراده ما و ادامه مسیر صحیح جمهوری اسلامی نخواهد داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش سرلشگر موسوی پدافند هوایی نیروهای مسلح تأسیسات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم جعلی اسرائیل، موجب غرور ملی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا و پدافند هوایی شمال‌غرب کشور، با تجلیل از اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: عملیات تنبیه رژیم جعلی اسرائیل نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هر زمان اراده کند می‌تواند صحنه معادلات منطقه را تغییر دهد.

وی افزود: این عملیات چند اثر ماندگار داشت و این اقتداری که به واسطه این عملیات به دست توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یقینا قلب امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را شاد کرده است.

وی ادامه داد: به واسطه این عملیات، دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه متجاوز، جامه عمل پوشید و برای اولین بار بود که بنا به شرایط زمانی و مکانی، جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت به طور مستقیم به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی جواب دندان‌شکن بدهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملیات وعده صادق، تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح کشورمان بود، افزود: جمهوری اسلامی در این عملیات با پهپاد‌ها و موشک‌های خود، کلیدی‌ترین و حساس‌ترین مکان‌های رژیم جعلی همچون پایگاه‌های هوایی را مورد اصابت قرار داد و این رژیم به مرور به ضربات وارده اعتراف خواهد کرد.

وی با اظهار اینکه همه مردم از هر قشری از انجام این عملیات خوشحال هستند و احساس غرور می‌کنند، گفت: کشور‌های منطقه به خصوص محور مقاومت نیز از اجرای این عملیات خوشحالند، چرا که جمهوری اسلامی نشان داد اگر اراده بکند می‌تواند صحنه معادلات منطقه را تغییر دهد.

رحمتی تاکید کرد: سرمایه اصلی کشور ما همین اتحاد و انسجامی است که در بزنگاه‌ها و نقاط حساس، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و باید این سرمایه را قدر بدانیم.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • تنبیه رژیم جعلی اسرائیل، موجب غرور ملی شد