Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@14:26:29 GMT

پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی FATF ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۲۰۳

پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی FATF ضروری است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رحیم بنامولائی شامگاه چهارشنبه در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: ما در اتاق بازرگانی  FATF  را در دستور کار کمیسیون ها قرار داده ایم ، زیرا کلیه امور بانکی و تجارت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: اگر به این مهم توجه نشود، علاوه بر تحریم هایی که با آن مواجه هستیم، با مشکل تشدید عدم همکاری تجاری و اقتصادی با کشورها نیز رو به رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* استان البرز از مزایای مالیاتی محروم است

رئیس اتاق بازرگانی البرز  در ادامه اظهاراتش البرز را استانی محروم از مزایای مالیاتی دانست  و گفت: این محرومیت  از پرداخت مالیات های صنایع استان البرز  از طریق دفاتر مرکزی صنایع البرز در  تهران ناشی شده است.

رحیم بنامولائی رفع این مشکل حاد از طریق شورای گفتگوی استان را خواستار شد و گفت: از انصاف به دور است که تهران از مزایای مالیات های پرداختی صنایع استان البرز بهره مند شود.

وی پیشنهاد کرد، ترتیبی اتخاذ شود تا مالیات واحدهای تولیدی و صنعتی البرز  در خود استان پرداخت شود تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات  صنعتگران از جمله  تحریم ها برطرف گردد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اقدام مالی FATF برقراری روابط تجاری و اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!