Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:30:01 GMT

گاز رسانی به تمام روستاهای اقليد تا پايان سال

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۲۷۹

گاز رسانی به تمام روستاهای اقليد تا پايان سال

حسینی گفت: تمام روستاهای شهرستان سردسيری اقلید تا پايان امسال از نعمت گاز طبيعی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی» با اشاره به گاز رسانی به روستاهای اقلید گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای «سادات آباد»، «خارستان علیا»، «خارستان سفلی»، «جمال بیگ» و «پهنای بهی» تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: طول خط انتقال این پروژه 29 کیلومتر است و با بهره برداری از آن 480 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین اجرای 20 کیلومترشبکه گا رسانی در روستای «شوید زار» از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام گاز رسانی دراین شهرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به گازرسانی به روستاهای «بکان ایگدر»، «صفی خانی»، «اسلام آباد ایگدر» و «قتلو» عنوان کرد: این طرح نیز با اجرای  88 کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست  و گاز رسانی به روستای «امامزاده اسماعیل» به عنوان آخرین روستای فاقد بهره‌مندی از گاز طبیعی  با اجرای 24 هزار و 400 متر شبکه گذاری و تکمیل گاز رسانی به روستاهای «مشمول» شهرستان اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد. 

گفتنی است، ضريب نفوذ گاز طبيعي در روستاهاي اقلید 70 درصد است و با اتمام طرح های گازرسانی در حال اجرا تا پایان سال  به 100 درصد می رسد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت هفته کتاب و کتابخوانی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد شیراز اقلید فارس شرکت گاز استان فارس روستاها شرکت گاز گاز رسانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین