Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صادقی خواننده پاپ و محبوب کشورمان به تازگی با انتشار تصویری دردناک و تکان‌دهنده که فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والامقام مدافع حرم را به تصویر کشیده، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«من دوتا دختر دارم که حاضرم براى آرامششون هر کارى کنم و اگر حس کنم کسی لبخندشون و میگیره، دنیاش و جهنم میکنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..
این عکس درد داره و غرور، درد دخترى که لذت حمایت و آغوش پدر رو نداره و غرور از داشتن همچین مرد بزرگى که براى ارامش من و دخترم و هزاران من و دختر و پسر و. جونش و داد ....
یادمون نمیره غیرتت رو مرد، و یادمون نمیره لبخند و ارامش دخترت رو .. ما همه کنارشیم و پشتشیم بعد خدا و روح خودت ..
شهید مدافع حرم "
روحت شاد آدم حسابی، به دخترام یاد دادم که همیشه قدردان تو و امثال تو باشن، کسایی که رفتن تا این خاک با عشق بمونه ..»

بیشتربخوانید: تصویری دردناک از دختر شهید لبنانی در حرم امام رضا (ع)

چند روز پیش تصویری تکان دهنده از شهیدمحمد حسین جونی یکی از شهدای جوان حزب الله لبنان که در ۲۶ سالگی به فیض رفیع شهادت نائل شد به همراه دختر کوچکش در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر و با واکنش‌های کاربران فضای مجازی همراه شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رضا صادقی شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد