Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری هفجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای از برگزاری هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد این دوره در روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبان پیش از نام‌نویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 《تهران، شهرک قدس (غرب)، فاز ٥، بلوار ایوانک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلوک A، طبقهی دوم، مرکز خدمات آموزشی》 اقدام کنند و فقط افرادی که از سوی این مرکز معرفی شده باشند، واجد شرایط نام‌نویسیِ اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مرحله نام‌نویسی در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور 
در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی 《در مرکز خدمات آموزشی》 اعلام کنند تا نام آن‌ها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود؛ درنهایت، دانش آموختگان موظفند در زمان تعیین شده، نسبت به نام‌نویسی اینترنتی در سایت www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

زمان ثبت نام هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه ۹۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۵ آذر ماه ۹۸ ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه این آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیاز داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر خادم عرفان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موافقت‌های کلی انجام شده تا در دانشگاه علوم پزشکی برای نیمسال تحصیلی جدید در رشته داروسازی دانشجو پذیرش شود.

وی افزود: همچنین پذیرش دانشجوی بین‌المللی علاوه بر دانشجوی داخلی از اهداف این دانشگاه است که امیدواریم زمینه تحقق آن فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: سال قبل هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزوده شد.

خادم عرفان عنوان کرد: در رده بندی‌های بین‌المللی از جمله تایمز شرایط بسیار خوبی در توسط این دانشگاه کسب شد و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم که تداوم این جریان اکنون هم ملموس است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دانشگاه بر اساس سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که موجب ارتقا خوب جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سطح علمی خواهد شد.

خادم عرفان گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال تحصیل هستند.

کد خبر 6064219

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود