Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ۱۰ ویژه برنامه‌ هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) به منظور تقویت حس همدلی و نوع دوستی در میان مردم، ایجاد نشاط اجتماعی، تعمیق ارزش‌های دینی و افزایش امید به آینده با عنوان بهار مهربانی در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است.

ویژه برنامه جشن مردمی بهار مهربانی از برنامه‌های شاخص شهرداری قزوین است که به مناسبت سالروز میلاد پیامبر نبی اکرم (ص) و هفته وحدت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، امروز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۷ در سالن ورزشی کوثر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویژه برنامه شادی‌های ماندگار» دیگر برنامه‌ای است که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با حضور حجت الاسلام دهنوی مشاور خانواده؛ امروز ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار خواهد شد.

جشن رسول مهربانی ویژه دختران و مادران از دیگر برنامه‌های مشارکتی شهرداری قزوین است که امروز ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسن عسگری شهرک کوثر برگزار می‌شود.

جشن بزرگ زندگی نبوی از دیگر برنامه‌های مشارکتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که امروز ساعت ۱۸ در مسجد احمد بیگ برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ «خانواده ایرانی» جمعه ۲۴ آبان ماه امسال ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه امامزاده حسین (ع) و «جشن خیابانی ویژه ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت» امروز ساعت ۱۵ از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در مراکز آموزشی تحت پوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

همایش «ورزش‌های تطبیقی خانوادگی محله محور» ویژه بانوان، سالمندان، کودکان، معلولین، نابینایان، ناشنوایان و افزاد دارای بیماری خاص از دیگر برنامه‌های سازمان است که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت هفته وحدت در شهر قزوین برگزار می‌شود.

این همایش در رشته‌های دارت، توپ و تور، یه قل دو قل و دومیدانی نابینایان؛ امروز ساعت ۹ صبح در سالن جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در سالن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دایر خواهد شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، سالروز میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (س) فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در سطح شهر قزوین (به ویژه در زیرگذر‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح) انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اجرای ویژه برنامه های سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی