Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام ضروری ۷ میلیون تومانی نوبت نخست به حساب حدود ۳۰ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط واریز شده است، گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله اول اقدام به ثبت نام اینترنتی وام ضروری سال ۹۸ کرده اند، از امروز (چهارشنبه) می توانند برای مشاهده نتایج ثبت نام و زمان بندی پرداخت وام «واجدین شرایط» به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند.

زهرا زاده غلام اظهار داشت: با توجه به ثبت نام اینترنتی وام ضروری در مهرماه امسال، حدود ۲۰۰ هزار نفر از متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده واجد شرایط پرداخت هستند، ظرف مدت هفت ماه و به ترتیب اولویت از آبان ماه جاری تا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ وام ضروری خود را دریافت می کنند.

زاده غلام ادامه داد: با مشخص شدن افراد واجد شرایط و با هماهنگی بانک عامل، تسهیلات ۷ میلیون تومانی وام ضروری برای ۳۰  هزار نفر و براساس اولویت، امروز (چهارشنبه) به حساب این عزیزان واریز شده و سایر واجدین شرایط نیز براساس نوبت بندی به ترتیب در ماه های آینده وام خود را دریافت خواهند کرد.  

وی تصریح کرد: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت «کمترین میزان حقوق دریافتی» و «کمترین مجموع وام دریافتی» نوبت بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان در طول  هفت ماه پرداخت می شود به طوری که متقاضیان دارایِ اولویت هایِ اول به ترتیب در ماه های ابتدایی از این تسهیلات بهره مند می شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: متقاضیان می توانند با درج «شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب بانکی» خود در سامانه «نتایج وام ۹۸» از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

گفتنی است، از مجموع متقاضیان ثبت نام کننده در مرحله اول، حدود ۲۰۰ هزار نفر واجدین شرایط دریافت وام ضروری هستند. وام ضروری ۷ میلیون تومانی با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد به متقاضیان واجد شرایط براساس اولویت و نوبت بندی انجام شده پرداخت می شود.

کد خبر 4772140

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری وام تسهیلات بانکی زلزله شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی یوم الله 13 آبان سازمان تامین اجتماعی بیمه دانش آموزان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲