Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@16:15:12 GMT

عکس: محمود احمدی نژاد در حال ثبت دارایی هایش

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۴۷۵

عکس: محمود احمدی نژاد در حال ثبت دارایی هایش

عکس: محمود احمدی نژاد در حال ثبت دارایی هایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد ثبت دارایی ها عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟

یک نماینده ادوار مجلس گفت: «آقای رئیسی اگر می‌خواهد دچار سرنوشت احمدی‌نژاد نشود که می‌شود، باید هیچ اغماضی نکند. برایش همه یکسان باشند و اصلاً هم نگران نباشد. هر کسی تخلف کرد، محاکمه‌اش کند. می‌خواهد دامادش باشد، برادر همسرش باشد، وزیرش باشد، هر کسی که باشد با وی برخورد کند.»

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره سکوت دولت سیزدهم در ماجرای پرونده فساد چای دبش گفت: «سایه همان تفکر و مسیر احمدی‌نژاد یعنی سرپوش گذاشتن بر خطا‌های همراهان بر این دولت نیز هست. اگر آقای احمدی‌نژاد با مشایی و بقایی برخورد می‌کرد، امروز ما این را نداشتیم.»

وی ادامه داد: «کاش آقای رئیسی شجاعانه می‌گفت که آقای ساداتی‌نژاد را برای ایجاد چه مشکلاتی در وزارت کشاورزی برکنار و حذف کرد. چرا حکم دادگاه آقای ساداتی‌نژاد بخشیده می‌شود؟ چرا نتیجه دادگاهش را مکتوم می‌گذارید؟ آقای رئیسی بد متوجه شده است و می‌خواهد بگوید در دولت من اصلاً فساد اتفاق نمی‌افتد؛ مگر می‌شود؟ مگر اینجا مدینه فاضله است؟ برای مردم این مهم است که بگویند آقای صدیقی خلاف کرد، محاکمه‌اش کردیم و نتیجه‌اش هم این شد. هیچ‌کس انتظار ندارد که هیچ اختلاسی و دزدی اتفاق نیفتد. انتظار مردم همان عبارتی است که حضرت آقا در شب مبارک ماه رمضان فرمودند: «عدالت».»

این نماینده سابق مجلس گفت: «عدالت چه موقعی اتفاق می‌افتد؟ زمانی که یک فردی خلاف کرد، می‌خواهد صدیقی باشد، می‌خواهد ساداتی‌نژاد باشد، می‌خواهد حسنقلی باشد، حاکمیت با او برخورد کند. البته اینجا ما از آقای اژه‌ای خیلی انتظار داریم.»

جعفرزاده افزود: «آقای رئیسی اگر می‌خواهد دچار سرنوشت احمدی‌نژاد نشود که می‌شود، باید هیچ اغماضی نکند. برایش همه یکسان باشند و اصلاً هم نگران نباشد. هر کسی تخلف کرد، محاکمه‌اش کند. می‌خواهد دامادش باشد، برادر همسرش باشد، وزیرش باشد، هر کسی که باشد با وی برخورد کند. آن موقع آقای رئیسی محبوب می‌شود، ولی اگر این کار را نکند، نتیجه‌اش همین خواهد شد که خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • عکسی از همنشینی کاظم صدیقی و حدادعادل در مراسم ختم معاون اول احمدی نژاد