Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:23:33 GMT

دیدارهای مردمی، خدمتی که منت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۶۲۲

دیدارهای مردمی، خدمتی که منت ندارد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: دیدارهای مردمی وظیفه مسئولان است و از این بابت منتی بر سر مردم نیست.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه دیدار با مردم ابهر در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که یکی از برنامه‌های اصلی قوه قضاییه و دستگاه قضا در استان دیدارهای مردمی است، اظهار کرد: در این راستا علاوه بر مرکز استان، در  سایر شهرستان‌ها نیز حضور می یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که در دیدارهای مردمی به حرف‌ها و مشکلات مردم گوش داده و به سئوالات آنان پاسخ‌گویی می‌شود، تصریح کرد: دیدار با مردم وظیفه مسئولان است و هیچ منتی از این بابت بر سر آنان نداریم.

این مسئول با اشاره به این‌که در این دیدارها دستورهایی داده شده است که هم اثربخش بوده و هم رضایت مراجعه‌کنندگان را در پی داشته است، تاکید کرد: امیدوارم دیدارهای مردمی در سایر سازمان‌ها نیز تا توسعه یابد.

صادقی‌نیارکی با تاکید بر این‌که همه مسئولان باید خود را از مردم بدانند و برای مردم باشند، بیان کرد: مسئولان باید مشکلات مردم را مشکل خود تلقی کرده و دغدغه مردم دغدغه آن‌ها باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر این‌که اگر مسئولان با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم باشند، مردم نیز امیدوار می‌شوند، ادامه داد: شاید برخی از مشکلات مطرح شده، حل نشود اما همین که مردم ببینند مسئولان با دلسوزی دنبال کار آنان هستند قطعاً قانع می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری استان زنجان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند