Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجتي براي بازيد و افتتاح طرح هاي خورده توسعه باغات و كشاورزي در شهرستان هاي دورود و اليگودرز وارد لرستان شد.

به گزارش خبرگزاري شبستان از خرم آباد،صبح امروز ٢٣ آبان مهندس محمود حجتی به استان وارد و در فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال دکتر خادمی استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

 

این سفر به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در شهر‌های دورود، ازنا و الیگودرز به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که افتتاح توسعه باغات در اراضی شیبدار دورود، شبکه آبیاری تحت فشار کلکله ازنا، پروژه گاوداری پگاه و تکثیر تخم چشم زده ماهیان سردابی الیگودرز از جمله این طرح‌ها است.

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد وحدت هفته وحدت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد توسعه باغات جهاد كشاورزي توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود گفت: پل تاریخی چالان چولان دورود هفت پایه ی شش طاق دارد که سازه‌های آن به زمان ساسانیان می‌رسد.

رحمانی نسب افزود: این پل حدود ۴۰۰ سال قدمت دارد که با هدف ایجاد ارتباط بین شهر‌های خرم آباد و بروجرد بر روی رودخانه تیره ساخته شده است.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود، برای احداث این پل ۱۲۰ متری از ملات ساروج استفاده شده که پایه‌های آن از سنگ و طاق‌ها با آجر ساخته شده است.

قرار گرفتن پل چالان چولان در جوار جاده سراسری شمال به جنوب کشور فرصتی را فراهم کرده است تا کسانی که از این مسیر استفاده می‌کنند با یکی از مواریث تاریخی لرستان آشنا شوند.

این اثر تاریخی سال ۱۳۷۶ با شماره ۱۹۴۶ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آبشار «ازنادر» تجلی زیبایی خلقت در لرستان
  • آبشار «ازنادر» لرستان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد؛ پروژه‌ احیاء شده دولت سیزدهم
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت