Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:32:04 GMT

نظارت و پایش مستمر بازار در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۷۰۴

نظارت و پایش مستمر بازار در خوزستان

 نعمت‌الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای همکاری یک سال بازاریان به همراه همکاران اداره، دستگاه‌های نظارتی، اتاق اصناف و سازمان صمت به  بازار سطح شهر آمادیم و از بازاریان و اصناف تشکر و تقدیر کردیم.

او افزود: از کسانی که در درج قیمت، صدور فاکتور، رعایت سود قانونی و رعایت حقوق مشتریان به ما کمک کردند تقدیر به عمل آمد و امیدواریم  که این روش ادامه داشته باشد و نظارت‌های مستمر اداره کل تعزیرات بر بازار باعث حفظ حقوق مصرف کننده شود و هم باعث رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند بیان داشت: هدف از این کار فرهنگ سازی و همراهی دستگاه‌های کاشف، ناظر، ظابط و رسیدگی کننده تعزیرات حکومت با اصناف بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: این کار پیشگیرانه است تا از بروز تخلفات جلوگیری شود همان طور که برای تشکر از افراد قانونمند به بازار آمدیم در صورت بروز تخلف قطعا رسیدگی قاطعی خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: نظارت و کنترول قیمت‌ها به طور روزانه و مستمر از سوی دستگاه‌های مربوطه که وظیفه کنترل رسد و پایش را دارند انجام می‌شود و پرونده‌های که تشکیل می‌گردد برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/م

کنترول بازار از سوی تعزیرات حکومتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ۳۲ هزار و ۱۶ لیتر بنزین به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085090

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد