Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@18:44:58 GMT

قسمت دوم سریال "کرگدن" منتشر شد+ دانلود قسمت 2 کرگدن

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۷۷۴

قسمت دوم سریال 'کرگدن' منتشر شد+ دانلود قسمت 2 کرگدن

  سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که قسمت دوم آن شنبه ۲۵ آبان منتشر خواهد شد.
این سریال پر بازیگر در ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: ۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سر آغاز رفاقت بین آن‌ها ست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجرا‌های غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از به پایان رسیدن چند سریال نمایش خانگی حالا نوبت به چند سریال جدید رسیده است که جایگزین آن‌ها شوند. کرگدن سریال پر بازیگری است که اکثر آن‌ها را بازیگران تئاتری تشکیل می‌دهند که البته این روز‌ها اتفاق مرسومی در سینما و تلوزیون ایران است!     شروع پر انرژی کرگدن صحنه‌های ابتدایی و پیش از تیتراژ کرگدن مربوط به اتفاق و نمایشی بود که جزئیات آن فعلا برای بیننده معلوم نمی‌شود، ولی آن چه مشخص است شخصیت‌های نام برده‌ی کرگدن هستند که منتظرند تا نوید با کوله پشتی‌ای پر از پول برگردد، اما یک پرش با موتور و یک انفجار آن‌ها را با پیکر سوخته‌ی او روبرو می‌کند.
کرگدن از ۶ ماه پس از این واقعه و در جایی که ویدئویی کوتاه از نوید به دست گیسو می‌رسد، شروع می‌شود. ویدئویی که تصور گیسو و سایرین را از مرگ نوید به هم می‌زند.

سریال کرگدن از انتهای یک برنامه‌ی چالشی بزرگ و بعد از حذفی بزرگ یعنی مرگ یا ناپدید شدن نوید شروع می‌شود. زمان حال سریال ۶ ماه بعد از اتفاقات چالش آدرنالین خواهد بود و بنابراین با مجموعه‌ای پر از فلش بک روبرو هستیم.  
سریالی با شخصیت‌های پر تعداد و روایتی که مدام پیش و پس می‌شود و در زمان گذشته و حال در رفت و آمد است فیلمنامه و کارگردانی‌ای مهندسی شده هم نیاز دارد که کرگدن در اولین گام و در قسمت نخست اثری ستاندارد به نظر می‌رسد.

نوع معرفی هر یک از کاراکتر‌ها خلاقانه و با تصاویری زیبا همراه است و درآمیزی گذشته و حال هر یک از کاراکتر‌ها جذاب و زیبا از آب در آمده است.

در کل قسمت اول کرگدن پر انرژی و پر هیجان شروع می‌شود و کاراکتر و در واقع قهرمانان این سریال در نگاه اول دوست داشتنی و جذاب به نظر می‌رسند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آداب و رسوم برگزاری نوروز / این قسمت: مشهد

جشن نوروز به عنوان یکی از مهم‌ترین جشن‌های سنتی و ایرانی از گذشته تا امروز در ایران و کشورهای اطراف برگزار می‌شود. نوروز در برخی شهرها با آداب و رسوم و به شکلی خاص برپا می‌شود و مردم با لباس‌های رنگارنگ و زیبا، بازارها و خیابان‌ها را تزئین می‌کنند. «همراه ما باشید آداب برگزاری عید نوروز در مشهد»

کد خبر 739882

دیگر خبرها

  • آداب و رسوم برگزاری نوروز / این قسمت: مشهد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس