Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه در زمین چمن تازه افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود و معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر ورزش و جوانان، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهری میهمانان ویژه این دیدار دوستانه هستند.

وی ادامه داد: تیم بزرگسالان ۹۰ ارومیه هم‌اکنون برای حضور در دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور در شهر شیراز حضور دارد و برای دیدار با تیم فجر سپاسی این شهر آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری عصر دیروز (چهارشنبه) وارد ارومیه شد و به همراه «سعید نمکی» وزیر بهداشت و درمان بیمارستان میلاد ارومیه را افتتاح کرد.

صبح امروز (پنج‌شنبه) نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید کرد.

بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه از دیگر برنامه‌های جهانگیری در استان است.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر امروز(پنجشنبه) است که پس از آن سفر ۲ روزه وی به استان پایان می‌یابد.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه پس از یک دوره تعطیلی از شهریور سال ۱۳۹۵ دوباره از سر گرفته شد و امروز، پنجشنبه با حضور معاون اول رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد تا یکی از آرزوهای دیرینه ورزش‌دوستان در مرکز آذربایجان‌غربی محقق شود. 

اعضای کابینه دولت دکتر روحانی از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید بارها به این استان مرزی سفر کرده‌اند و همواره در این سفرها گرهی از مشکلات آذربایجان‌غربی گشوده شده‌است.

جهانگیری، رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه است و سفر ایشان به آذربایجان‌غربی که سهم مهمی در تامین آب این حوضه آبریز دارد، هم از لحاظ پیگیری پیشرفت طرح‌های این ستاد و هم تقویت امیدواری مردم منطقه نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان مهم به نظر می‌رسد. 

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان غربی افتتاح طرح نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی افتتاح طرح نود ارومیه فوتبال آذربایجان غربی افتتاح طرح نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه