Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ دوم حسین، ولی وند رییس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با اشاره به برخی تحرکات در منطقه غرب آسیا، گفت: حوادثی که در لبنان و عراق داشتیم و هنوز هم ادامه دارد و یک ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس به بهانه‌های واهی تشکیل شده و در واقع فعال شدن بعثی‌ها در عراق و تهدیدات هسته‌ای رژیم صهیونیستی علیه ایران و تلاش برای محصور کردن مبارزین یمن در شرق، همه این‌ها در مفهوم کلی دو چیز را به ذهن‌ها متبادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر سرتیپ دوم حسین، ولی وند رییس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با تاکید بر اینکه آمریکا به اذعان ترامپ به دنبال تسلط بر منابع نفتی و افزایش تنش‌های منطقه‌ای با تهدیدات خاص احتمالی است، گفت: تسلط بر منابع نفتی برای آمریکایی‌ها در اولویت است.

امیر ولی‌وند به وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحرکات دشمن در منطقه اشاره و حفظ آمادگی و ارتقای آن را از جمله وظایف نیروی های مسلح ایران عنوان کرد.

رییس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تاکید کرد: ما وظیفه داریم ضمن کمک به دوستان، اجماع مسلمانان جهان در راه اجماع و مبارزه با افکار پلید دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی متمرکز کنیم.

وی به دستاوردهای ارتش در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: در حوزه مغزافزار تولید سرمایه‌های انسانی آگاه و دانا که جنگ آزموده نیز هستند را دنبال می‌کنیم. در همین حوزه بحث تربیت سطوح عالی مدیران صنعت دفاعی کشور نیز در دستور کار است.

امیر ولی‌وند با بیان اینکه در حوزه سخت افزار ساخت تولید جنگ افزار و بازسازی اماکن نظامی را پیگیری می‌کنیم، گفت: در حوزه نرم‌افزار یکی از مهمترین کارهایی که انجام می‌دهیم بازسازی بازی‌های جنگ بومی است.

رییس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با تاکید بر اینکه با کشورهای دوست و همپیمان تعامل سازنده داریم، خاطرنشان کرد: ما در این دانشگاه (دافوس) دانشجویان خارجی نیز داریم و خیلی از اساتید ما به کشورهای دوست و همسایه رفته و درس می‌خواندند. کمک‌های مستشاری به کشورهای دوست و ایجاد ارتباط با کشورهایی که اکنون در ایران دانشجو ندارند و افزایش همکاری با کشورهایی که با ایران ارتباط دارند از دیگر برنامه‌های ما است.

وی در پایان گفت: ما تکلیف داریم وحدت را در جهان اسلام گسترش دهیم و در کشورهای غیر مسلمان نیز موثر باشیم و همه بدانند اسلام دین صلح است و ما صد درصد آماده جنگ هستیم اما خواهان صلح هستیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GCF برچسب ها: ارتش ، جنگ ، اسرائیل

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ارتش جنگ اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده و با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

سیدکمال سادات با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، افزود: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: هماهنگی لازم برای جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر‌های ده گانه راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تامین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه دار صورت گرفته است.

مسیر‌های ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت به شرح زیر اعلام شد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجدالجواد، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • افزایش ۵۴ درصدی صادرات به تاجیکستان/ تهاتر گاز با برق ارمنستان
  • سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صیونیستی به مثابه حمایت و ظلم علیه بشریت است