Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:16:22 GMT

انوش: در تاجیکستان احساس میزبانی می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۸۶۴

انوش: در تاجیکستان احساس میزبانی می کنیم

افغانستان امروز در چهارهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم شهر دوشنبه پذیرای تیم هند خواهد بود. تیمی که تا به اینجای کار 3 امتیاز اندوخته و تیم سوم گروه E بشمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، انوش دستگیر – سرمربی تیم ملی افغانستان پیرامون این بازی می گوید:« بازیکن مصدوم نداریم. فقط نجیم حیدری و مصطفی آزادزوی مصدوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازیکنان از قبل مصدوم بودند و در بازی پیش رو ذهنیت استفاده از آنها را نداشتیم. دیگر بازیکنان تیم از نظر بدنی و شرایط روحی و روانی در وضعیت خوبی بسر می برند. باید به این نکته اشاره کنم که ما امتیاز بیشتری نسبت به تیم هند به دست آورده ایم و از سویی بازی در شهر دوشنبه حس میزبانی را به ما انتقال می دهد و گویی در خانه بازی می کنیم. هم چنین بازیکنان تیم ملی افغانستان به شرایط بازی در چمن مصنوعی آشنا هستند و این کار را برای ما راحت تر خواهد کرد.

 

سرمربی تیم ملی افغانستان هم چنین به این نکته اشاره کرد؛ « ما در بازی با هند ارایه گر بازی تهاجمی خواهیم بود. در این موضوع تردیدی نداشته باشید. قطعا این بازی یک بازی خوب از آب درخواهد آمد. به این دلیل که شرایط روحی و روانی تیم ما خوب است.از همه مهمتر ما تا اکنون در تاجیکستان شکست نداشته ایم و تیم ملی در یک سال و نیم اخیر در شرایط خوبی بسر می برده است.»

 

تاجیکستان افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاجیکستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند