Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز در ارتباط با صرف هزینه‌ از محل بودجه شهرداری برای منزل شهردار تذکر داد.

محمد جعفر فلسفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تذکر به شهردار اهواز مبنی بر هزینه‌های نامتعارف از محل بیت‌المال اظهار کرد: یک منزل سازمانی برای سکونت شهردار اختصاص یافته است. برای این منزل در دوره سکونت یکی از شهرداران سابق هزینه‌هایی شد و پس از آن به مدت یک سال شهردار پیشین نیز در این منزل سکونت کرد و منزل هیچ مشکل خاصی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل خاصی وجود ندارد که شهردار برای سکونت در این منزل برای مدت محدود هزینه‌های نسبتا سنگینی کند.

فلسفی بیان کرد: زمانی که این موضوع را متوجه شدم، موضوع را به وی به صورت کتبی تذکر دادم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان اهوازی از شهردار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از وظایف شهرداری سامان دهی به دست فروشان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و سد معبر است اما گویا در کوی کارمندان اهواز این نکته آنچنان که باید رعایت نمی شود به همین علت شهروند خبرنگاری با اعتراض به وجود دست فروشان در پیاده رو و معابر خواستار رسیدگی به این موضوع شده است

پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

سلام چندین سال در منطقه ۳ اهواز واقع در کوی فرهنگیان اهواز زندگی می کنیم متاسفانه به دلیل هجوم عده ای از افراد سودجو بلوار شهید سلیمانی حد فاصل کوی فرهنگیان تا انتها زرگان در محاصره این افراد قرار گرفت به طوری که هرروز شاهد ساخت و مقاوم سازی سازه موقت و دکه ها و اشغال بخشی از پیاده رو عرض اتوبان و زشت کردن وجهه منطقه۳ اهواز شده بارها به دلیل همین مشکلات به شهرداری منطقه مذاجعه کردیم ولی هیچ اقدامی برای نقل انتقال و پاکسازی این افراد انجام نشددر جواب به ما میگن نمیتونیم کاری انجام بدیم لطفا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و حل مشکلات منطقه۳ باشندالان هم هرروز این محله اشغال شده اوضاع بدتر و بدتر شده لطفا به درخواست مردم رسیدگی کنید زیبایی محله حق مردم پیاده رو مربوط به شخص خاصی نیست اینجا هرساخت سازی برروی پیاده روها راحت ساخته میشه 

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تلفن ثابت سازمانی