Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:04:06 GMT

نوگلان حسینی استان گلستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۹۴۰

نوگلان حسینی استان گلستان تجلیل شدند

نوگلان حسینی و کاروان‌های پیاده ۲۸ صفر امروز با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل شدند. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از نوگلان حسینی و کاروان‌های پیاده 28 صفر با حضور سیدناصر میرمحمدیان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مراسم با بیان اینکه راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، اظهارداشت: در راهپیمایی اربعین مسلمان و غیرمسلمان در کنار هم حضور دارند و اجتماعی عظیم و باشکوه خلق می‌شود که ما را برای رویدادی بزرگتر در آینده آماده خواهد کرد.

وی گفت: باید از فرصت این سفر برای کسب تجربه و قرارگرفتن در معرض تصمیم‌ها و اتفاقات مهم بهره‌ گرفت. باید برای رسیدن به هدف والا که تمدن‌سازی اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فراخوان آیین تجلیل از "نوگلان حسینی" منتشر شدفراخوان ثبت‌نام دوازدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی منتشر شداجتماع نوگلان حسینی در میدان امام حسین (ع) + تیزر

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این مراسم اظهارداشت: مسابقات نوگلان حسینی در محدوده سنی زیر 18 سال و در دو رده 9 تا 13 سال و 14 تا 18 سال در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر در نخستین مرحله مسابقات نوگلان حسینی ثبت‌نام کرده بودند، گفت: 36 نفر به مرحله نهایی رسیدند و در این مرحله از رقابت‌ها نیز 4 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ساماندهی 4 هزار مداح در استان افزود: برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و افراد توانمند در این زمینه بود. ضمن اینکه برای مداحانی که دارای شناسنامه هستند نیز تا کنون دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شده است.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده مسابقات نوگلان حسینی در استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام